-
Słowo wstępnes. 3 - 6CZYSTY TEKST
Magdalena Roszczynialska, Słowo wstępne, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Roszczynialska", title = "Słowo wstępne", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "3 - 6" }
-
„Co Francuz wymyśli, to Polak polubi”?s. 7 - 14CZYSTY TEKST
Maria Jędrychowska, „Co Francuz wymyśli, to Polak polubi”?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jędrychowska", title = "„Co Francuz wymyśli, to Polak polubi”?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "7 - 14" }
-
Między istotnością dzieła a konkretyzacją czytelniczą ucznia : Miejsce teorii literatury w szkolnym kształceniu literackim : zarys problemus. 15 - 36CZYSTY TEKST
Zofia Budrewicz, Maria Sienko, Między istotnością dzieła a konkretyzacją czytelniczą ucznia : Miejsce teorii literatury w szkolnym kształceniu literackim : zarys problemu, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 15 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Budrewicz, Maria Sienko", title = "Między istotnością dzieła a konkretyzacją czytelniczą ucznia : Miejsce teorii literatury w szkolnym kształceniu literackim : zarys problemu", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "15 - 36" }
-
Kanon szkolny i akademickis. 37 - 47CZYSTY TEKST
Maciej Gorczyński, Kanon szkolny i akademicki, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Gorczyński", title = "Kanon szkolny i akademicki", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "37 - 47" }
-
Poetyka intersemiotyczna a dydaktyka literaturys. 48 - 61CZYSTY TEKST
Aneta Grodecka, Poetyka intersemiotyczna a dydaktyka literatury, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 48 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Grodecka", title = "Poetyka intersemiotyczna a dydaktyka literatury", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "48 - 61" }
-
Czy potrzebna jest retoryczna teoria literatury?s. 62 - 73CZYSTY TEKST
Adam Regiewicz, Czy potrzebna jest retoryczna teoria literatury?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 62 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Regiewicz", title = "Czy potrzebna jest retoryczna teoria literatury?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "62 - 73" }
-
Światłocienie perswazji : Fragmenty dyskursu „ero//teore//tycznego”s. 74 - 86CZYSTY TEKST
Artur Żywiołek, Światłocienie perswazji : Fragmenty dyskursu „ero//teore//tycznego”, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 74 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Żywiołek", title = "Światłocienie perswazji : Fragmenty dyskursu „ero//teore//tycznego”", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "74 - 86" }
-
Somatyczne, muzyczne i auguryjskie konteksty retorykis. 87 - 100CZYSTY TEKST
Aleksander Nawarecki, Somatyczne, muzyczne i auguryjskie konteksty retoryki, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nawarecki", title = "Somatyczne, muzyczne i auguryjskie konteksty retoryki", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "87 - 100" }
-
Ludwik Osiński – profesor-esteta : Próba waloryzacji wykładów literatury porównawczejs. 101 - 114CZYSTY TEKST
Magdalena Patro-Kucab, Ludwik Osiński – profesor-esteta : Próba waloryzacji wykładów literatury porównawczej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 101 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Patro-Kucab", title = "Ludwik Osiński – profesor-esteta : Próba waloryzacji wykładów literatury porównawczej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "101 - 114" }
-
„Blues o Wielkim Ptaku” Kazimierza Świegockiego w perspektywie lektur hermeneutycznychs. 115 - 127CZYSTY TEKST
Damian Skawiński, „Blues o Wielkim Ptaku” Kazimierza Świegockiego w perspektywie lektur hermeneutycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Skawiński", title = "„Blues o Wielkim Ptaku” Kazimierza Świegockiego w perspektywie lektur hermeneutycznych ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "115 - 127" }
-
Bronisław Maj – poeta oniryczny?s. 128 - 144CZYSTY TEKST
Jolanta Nawrot, Bronisław Maj – poeta oniryczny?, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 128 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Nawrot", title = "Bronisław Maj – poeta oniryczny?", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "128 - 144" }
-
Karpowiczów dwóch – o dialogu prozy Ignacego Karpowicza i poezji Tymoteusza Karpowiczas. 145 - 156CZYSTY TEKST
Krzysztof Witczak, Karpowiczów dwóch – o dialogu prozy Ignacego Karpowicza i poezji Tymoteusza Karpowicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Witczak", title = "Karpowiczów dwóch – o dialogu prozy Ignacego Karpowicza i poezji Tymoteusza Karpowicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "145 - 156" }
-
„Zrób mi jakąś krzywdę” Jakuba Żulczyka i pytanie o realizm w powieścis. 157 - 165CZYSTY TEKST
Paulina Domagalska, „Zrób mi jakąś krzywdę” Jakuba Żulczyka i pytanie o realizm w powieści , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Domagalska", title = "„Zrób mi jakąś krzywdę” Jakuba Żulczyka i pytanie o realizm w powieści ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "157 - 165" }
-
Roksana Jędrzejewska-Wróbel w trzech odsłonach : O kreowaniu światów poprzez słowo i obrazs. 166 - 181CZYSTY TEKST
Alicja Ungeheuer-Gołąb, Roksana Jędrzejewska-Wróbel w trzech odsłonach : O kreowaniu światów poprzez słowo i obraz, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 166 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Ungeheuer-Gołąb", title = "Roksana Jędrzejewska-Wróbel w trzech odsłonach : O kreowaniu światów poprzez słowo i obraz", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "166 - 181" }
-
Igraszki dla dzieci do lat stu, czyli „Przygody kota Murmurando” Agnieszki Kuciaks. 182 - 191CZYSTY TEKST
Alicja Mazan-Mazurkiewicz, Igraszki dla dzieci do lat stu, czyli „Przygody kota Murmurando” Agnieszki Kuciak , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 182 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mazan-Mazurkiewicz", title = "Igraszki dla dzieci do lat stu, czyli „Przygody kota Murmurando” Agnieszki Kuciak ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "182 - 191" }
-
Uwagi o formie metrycznej polskich i ukraińskich wierszy Łazarza Baranowiczas. 192 - 202CZYSTY TEKST
Mykola Gutsuliak, Uwagi o formie metrycznej polskich i ukraińskich wierszy Łazarza Baranowicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 192 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Mykola Gutsuliak", title = "Uwagi o formie metrycznej polskich i ukraińskich wierszy Łazarza Baranowicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "192 - 202" }
-
Wobec genologii : Gatunek indywidualny Julii Hartwigs. 203 - 219CZYSTY TEKST
Magdalena Baran, Wobec genologii : Gatunek indywidualny Julii Hartwig, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 203 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Baran", title = "Wobec genologii : Gatunek indywidualny Julii Hartwig", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "203 - 219" }
-
Metr jako symulakrums. 220 - 239CZYSTY TEKST
Arkadiusz Sylwester Mastalski, Metr jako symulakrum, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 220 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Sylwester Mastalski", title = "Metr jako symulakrum", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "220 - 239" }
-
„Stary Noe” Zuzanny Orlińskiej jako przykład współczesnej książki religijnej dla dziecis. 240 - 248CZYSTY TEKST
Grażyna Lewandowicz-Nosal, „Stary Noe” Zuzanny Orlińskiej jako przykład współczesnej książki religijnej dla dzieci , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 240 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Lewandowicz-Nosal", title = "„Stary Noe” Zuzanny Orlińskiej jako przykład współczesnej książki religijnej dla dzieci ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "240 - 248" }
-
Odkrywanie Emila Zegadłowiczas. 249 - 255CZYSTY TEKST
H. Czubała, K. Kosiński, Adam Kowalczyk, K. Latawiec, W. Próchnicki, Odkrywanie Emila Zegadłowicza, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 249 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " H. Czubała, K. Kosiński, Adam Kowalczyk, K. Latawiec, W. Próchnicki", title = "Odkrywanie Emila Zegadłowicza", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "249 - 255" }
-
„Wiersz arabski. Ewolucja formy”, Paweł Siwiec, Kraków 2017 : [recenzja]s. 256 - 261CZYSTY TEKST
Arkadiusz Sylwester Mastalski, Paweł Siwiec, „Wiersz arabski. Ewolucja formy”, Paweł Siwiec, Kraków 2017 : [recenzja] , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 256 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Sylwester Mastalski, Paweł Siwiec", title = "„Wiersz arabski. Ewolucja formy”, Paweł Siwiec, Kraków 2017 : [recenzja] ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "256 - 261" }
-
Sprawozdanie z seminarium „Retoryczność teorii literatury... O figurach interpretacyjnych dyskursy komparatystyczne”, Częstochowa, 10 listopada 2016 rokus. 262 - 266CZYSTY TEKST
Joanna Nazimek, Sprawozdanie z seminarium „Retoryczność teorii literatury... O figurach interpretacyjnych dyskursy komparatystyczne”, Częstochowa, 10 listopada 2016 roku, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 262 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nazimek", title = "Sprawozdanie z seminarium „Retoryczność teorii literatury... O figurach interpretacyjnych dyskursy komparatystyczne”, Częstochowa, 10 listopada 2016 roku", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "262 - 266" }
-
Sprawozdanie z III edycji Międzynarodowej Neurobiologicznej Konferencji Naukowej „Glottodydaktyka i logopedia z perspektywy neurobiologicznej”, Kraków, 26 czerwca 2016 rokus. 267 - 270CZYSTY TEKST
Zdzisława Orłowska-Popek, Sprawozdanie z III edycji Międzynarodowej Neurobiologicznej Konferencji Naukowej „Glottodydaktyka i logopedia z perspektywy neurobiologicznej”, Kraków, 26 czerwca 2016 roku, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica, 2017 / Tom 5, s. 267 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisława Orłowska-Popek", title = "Sprawozdanie z III edycji Międzynarodowej Neurobiologicznej Konferencji Naukowej „Glottodydaktyka i logopedia z perspektywy neurobiologicznej”, Kraków, 26 czerwca 2016 roku", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Poetica", issue = "2017 / Tom 5", pages = "267 - 270" }