-
Wspólnoty nierówności : cechy społeczeństw z wysokim zróżnicowaniem dochodowyms. 13 - 27CZYSTY TEKST
Wspólnoty nierówności : cechy społeczeństw z wysokim zróżnicowaniem dochodowym , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wspólnoty nierówności : cechy społeczeństw z wysokim zróżnicowaniem dochodowym ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "13 - 27" }
-
Koopetycja jako strategia glokalizacji przedsiębiorstw w Polsces. 29 - 44CZYSTY TEKST
Koopetycja jako strategia glokalizacji przedsiębiorstw w Polsce , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 29 - 44
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Koopetycja jako strategia glokalizacji przedsiębiorstw w Polsce ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "29 - 44" }
-
Dobrobyt społeczny w świetle ekonomii szczęścia na przykładzie wybranych państw Unii Europejskiejs. 45 - 55CZYSTY TEKST
Dobrobyt społeczny w świetle ekonomii szczęścia na przykładzie wybranych państw Unii Europejskiej , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dobrobyt społeczny w świetle ekonomii szczęścia na przykładzie wybranych państw Unii Europejskiej ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "45 - 55" }
-
Decyzje konsumentów a założenia ekonomii behawioralnejs. 5 - 12CZYSTY TEKST
Decyzje konsumentów a założenia ekonomii behawioralnej , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 5 - 12
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Decyzje konsumentów a założenia ekonomii behawioralnej ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "5 - 12" }
-
Zróżnicowanie metod zarządzania projektami informatycznymi jako źródło przewag konkurencyjnychs. 57 - 72CZYSTY TEKST
Zróżnicowanie metod zarządzania projektami informatycznymi jako źródło przewag konkurencyjnych , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zróżnicowanie metod zarządzania projektami informatycznymi jako źródło przewag konkurencyjnych ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "57 - 72" }
-
Rosnące znaczenie przemysłu kreatywnego w Polsce na przykładzie rynku gier wideos. 73 - 82CZYSTY TEKST
Rosnące znaczenie przemysłu kreatywnego w Polsce na przykładzie rynku gier wideo , Catallaxy, 2019 / Tom 4 / Numer 1, s. 73 - 82
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rosnące znaczenie przemysłu kreatywnego w Polsce na przykładzie rynku gier wideo ", journal = "Catallaxy", issue = "2019 / Tom 4 / Numer 1", pages = "73 - 82" }