-
CZYSTY TEKST
Urszula Doliwa, Grażyna Stachyra, Magdalena Szydłowska, Wprowadzenie = Introduction, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Doliwa, Grażyna Stachyra, Magdalena Szydłowska", title = "Wprowadzenie = Introduction", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "5 - 8" }
-
How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europes. 11 - 23CZYSTY TEKST
Guy Starkey, How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europe, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Guy Starkey", title = "How Cinderella Came Late to the Ball : The Development of Radio Studies in the United Kingdom and Europe", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Jędrzej Skrzypczak, Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 25 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jędrzej Skrzypczak", title = "Radiofonia naziemna wobec wyzwań epoki cyfrowej ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "25 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Czarnek-Wnuk, Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Czarnek-Wnuk", title = "Tradycyjne rozgłośnie radiowe w mediach społecznościowych ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "41 - 50" }
-
Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficznes. 51 - 67CZYSTY TEKST
Mirosława Wielopolska-Szymura, Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficzne , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 51 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Wielopolska-Szymura", title = "Dwójka - radio z kulturą : o kulturotwórczej misji Programu II Polskiego Radia : Ujęcie monograficzne ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "51 - 67" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Stachyra, Podcasting w perespektywie specyfiki produkcji radiowej , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Stachyra", title = "Podcasting w perespektywie specyfiki produkcji radiowej ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "71 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Białek, Anna Sekudewicz, Wybrane przykłady z zakresu radiowej twórczości reportażowej w Polsce, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Białek, Anna Sekudewicz", title = "Wybrane przykłady z zakresu radiowej twórczości reportażowej w Polsce", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "89 - 105" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Sygizman, Autonarracje w reportażu radiowym, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 107 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Sygizman", title = "Autonarracje w reportażu radiowym", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "107 - 119" }
-
Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcjis. 121 - 133CZYSTY TEKST
Urszula Doliwa, Karolina Kobak, Katarzyna Piasecka, Agnieszka Podbielska, Magdalena Szydłowska, Marta Wiśniewska, Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcji , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 121 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Doliwa, Karolina Kobak, Katarzyna Piasecka, Agnieszka Podbielska, Magdalena Szydłowska, Marta Wiśniewska", title = "Dżingiel identyfikujący stację jako istotny element programu radiowego : analiza procesu produkcji ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "121 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Brylska, Barbara Cyrek, Tomasz Gackowski, Gry w naszym życiu = Games in our Life, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 137 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Brylska, Barbara Cyrek, Tomasz Gackowski", title = "Gry w naszym życiu = Games in our Life", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "137 - 139" }
-
Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sales. 141 - 148CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska, Magdalena Tokaj, Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska, Magdalena Tokaj", title = "Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "141 - 148" }