-
Wprowadzenie w problematykę pierwszego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”s. 8 - 13CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Wprowadzenie w problematykę pierwszego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 8 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Wprowadzenie w problematykę pierwszego numeru czasopisma „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "8 - 13" }
-
Nauki o wychowaniu a pedagogikas. 14 - 41CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Nauki o wychowaniu a pedagogika, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 14 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Nauki o wychowaniu a pedagogika", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "14 - 41" }
-
Nauka o wychowaniu w Niemczech : esej krytycznys. 42 - 59CZYSTY TEKST
Michael Winkler, Jadwiga Izabela Gawłowska, Danuta Urbaniak-Zając, Nauka o wychowaniu w Niemczech : esej krytyczny, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 42 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Michael Winkler, Jadwiga Izabela Gawłowska, Danuta Urbaniak-Zając", title = "Nauka o wychowaniu w Niemczech : esej krytyczny", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "42 - 59" }
-
Nowe wyzwania dla badań w naukach o wychowaniu: perspektywa działania/aktywnościs. 60 - 72CZYSTY TEKST
Jean-Marie Barbier, Ewa Marynowicz-Hetka, Grażyna Karbowska, Nowe wyzwania dla badań w naukach o wychowaniu: perspektywa działania/aktywności, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 60 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jean-Marie Barbier, Ewa Marynowicz-Hetka, Grażyna Karbowska", title = "Nowe wyzwania dla badań w naukach o wychowaniu: perspektywa działania/aktywności", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "60 - 72" }
-
Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenies. 73 - 87CZYSTY TEKST
Philippe Maubant, Lucie Roger, Ewa Marynowicz-Hetka, Elżbieta Kowalska-Dubas, Grażyna Karbowska, Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Philippe Maubant, Lucie Roger, Ewa Marynowicz-Hetka, Elżbieta Kowalska-Dubas, Grażyna Karbowska", title = "Autoformacja w procesie profesjonalizacji nauczycieli — funkcja, sens i znaczenie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "73 - 87" }
-
Zdolność komunikowania się ludzi z logicznej i psychologicznej perspektywys. 88 - 109CZYSTY TEKST
Piotr Łukowski, Zdolność komunikowania się ludzi z logicznej i psychologicznej perspektywy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 88 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Łukowski", title = "Zdolność komunikowania się ludzi z logicznej i psychologicznej perspektywy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "88 - 109" }
-
Pedagogika transcendentalna : Kanta filozofia umysłu oraz jego filozofia filozofii jako projekt wychowawczys. 110 - 131CZYSTY TEKST
Artur Banaszkiewicz, Pedagogika transcendentalna : Kanta filozofia umysłu oraz jego filozofia filozofii jako projekt wychowawczy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 110 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Banaszkiewicz", title = "Pedagogika transcendentalna : Kanta filozofia umysłu oraz jego filozofia filozofii jako projekt wychowawczy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "110 - 131" }
-
Paradygmat dwoistości jako perspektywa widzenia świata i człowiekas. 132 - 154CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Paradygmat dwoistości jako perspektywa widzenia świata i człowieka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 132 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "Paradygmat dwoistości jako perspektywa widzenia świata i człowieka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "132 - 154" }
-
Pojęcie resocjalizacji (treatment, social rehabilitation) w perspektywie międzynarodowej i interdyscyplinarnejs. 155 - 165CZYSTY TEKST
Maciej Bernasiewicz, Pojęcie resocjalizacji (treatment, social rehabilitation) w perspektywie międzynarodowej i interdyscyplinarnej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 155 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Bernasiewicz", title = "Pojęcie resocjalizacji (treatment, social rehabilitation) w perspektywie międzynarodowej i interdyscyplinarnej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "155 - 165" }
-
O badaniach „pedagogizacji życia społecznego” kilka słów z poznawczej perspektywy pedagogiki ogólnejs. 166 - 177CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, O badaniach „pedagogizacji życia społecznego” kilka słów z poznawczej perspektywy pedagogiki ogólnej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 166 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "O badaniach „pedagogizacji życia społecznego” kilka słów z poznawczej perspektywy pedagogiki ogólnej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "166 - 177" }
-
Pedagogizacja życia społecznego — spojrzenie z oddalenias. 178 - 189CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Pedagogizacja życia społecznego — spojrzenie z oddalenia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 178 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Pedagogizacja życia społecznego — spojrzenie z oddalenia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "178 - 189" }
-
„Wörterbuch Rekonstruktive Soziale Arbeit“, red. Regina Rätz, Bettina Völter, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja]s. 190 - 193CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Regina Rätz, Bettina Völter, „Wörterbuch Rekonstruktive Soziale Arbeit“, red. Regina Rätz, Bettina Völter, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja], Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 190 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając, Regina Rätz, Bettina Völter", title = "„Wörterbuch Rekonstruktive Soziale Arbeit“, red. Regina Rätz, Bettina Völter, Opladen – Berlin – Toronto 2015 : [recenzja]", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "190 - 193" }
-
Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO: »Formation et des Pratiques professionnelles«) : zakres aktywnościs. 194 - 199CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO: »Formation et des Pratiques professionnelles«) : zakres aktywności, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2015 / Numer 1, s. 194 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Katedra UNESCO: Kształcenie i Praktyki Profesjonalne (Chaire UNESCO: »Formation et des Pratiques professionnelles«) : zakres aktywności", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2015 / Numer 1", pages = "194 - 199" }