-
Une mise en mots de la formation pour adultess. 62 - 78CZYSTY TEKST
Une mise en mots de la formation pour adultes, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 62 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Une mise en mots de la formation pour adultes", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "62 - 78" }
-
Przedmowas. 8 - 10CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Jean-Marie Barbier, Przedmowa, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 8 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka, Jean-Marie Barbier", title = "Przedmowa", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "8 - 10" }
-
Pedagogika społeczna w Uniwersytecie Łódzkim: przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: kulminacja obchodów 70-lecia Katedry Pedagogiki Społecznej UŁs. 215 - 232CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Pedagogika społeczna w Uniwersytecie Łódzkim: przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: kulminacja obchodów 70-lecia Katedry Pedagogiki Społecznej UŁ, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 215 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kamińska-Jatczak", title = "Pedagogika społeczna w Uniwersytecie Łódzkim: przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: kulminacja obchodów 70-lecia Katedry Pedagogiki Społecznej UŁ", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "215 - 232" }
-
Dimension sociétale ďinterventions dans le champ de la pratique : le cas du travail socials. 47 - 61CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Dimension sociétale ďinterventions dans le champ de la pratique : le cas du travail social, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 47 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Dimension sociétale ďinterventions dans le champ de la pratique : le cas du travail social", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "47 - 61" }
-
Préfaces. 11 - 13CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Préface, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Préface", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "11 - 13" }
-
Kultury działania i podzielane sposoby organizacji konstrukcji sensus. 14 - 46CZYSTY TEKST
Kultury działania i podzielane sposoby organizacji konstrukcji sensu, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 14 - 46
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kultury działania i podzielane sposoby organizacji konstrukcji sensu", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "14 - 46" }
-
English: Key to International Studies and Barrier to Deepened Understanding? = Angielski: Klucz do studiów międzynarodowych i bariera na drodze do pogłębionego zrozumienias. 199 - 214CZYSTY TEKST
English: Key to International Studies and Barrier to Deepened Understanding? = Angielski: Klucz do studiów międzynarodowych i bariera na drodze do pogłębionego zrozumienia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 199 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "English: Key to International Studies and Barrier to Deepened Understanding? = Angielski: Klucz do studiów międzynarodowych i bariera na drodze do pogłębionego zrozumienia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "199 - 214" }
-
Social Work and Family Therapy: Interdisciplinary Roots of Family Intervention = Praca socjalna i terapia rodziny: interdyscyplinarne korzenie interwencji w rodzinies. 147 - 160CZYSTY TEKST
Social Work and Family Therapy: Interdisciplinary Roots of Family Intervention = Praca socjalna i terapia rodziny: interdyscyplinarne korzenie interwencji w rodzinie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 147 - 160
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Social Work and Family Therapy: Interdisciplinary Roots of Family Intervention = Praca socjalna i terapia rodziny: interdyscyplinarne korzenie interwencji w rodzinie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "147 - 160" }
-
Sozialpädagogik/Sozialarbeit in Deutschland Geschichtsschreibung und Armenpflege = Pedagogika społeczna/praca socjalna w Niemczechs. 124 - 146CZYSTY TEKST
Sozialpädagogik/Sozialarbeit in Deutschland Geschichtsschreibung und Armenpflege = Pedagogika społeczna/praca socjalna w Niemczech, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 124 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sozialpädagogik/Sozialarbeit in Deutschland Geschichtsschreibung und Armenpflege = Pedagogika społeczna/praca socjalna w Niemczech", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "124 - 146" }
-
Education Component in Creation of Entrepreneurship Societys. 109 - 123CZYSTY TEKST
Education Component in Creation of Entrepreneurship Society, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Education Component in Creation of Entrepreneurship Society", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "109 - 123" }
-
Kultura edukacyjna miasta: czego uczy globalny urbanizms. 79 - 96CZYSTY TEKST
Maria Mendel, Kultura edukacyjna miasta: czego uczy globalny urbanizm, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mendel", title = "Kultura edukacyjna miasta: czego uczy globalny urbanizm", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "79 - 96" }
-
Kultura animacji jako humanistyczna pedagogias. 97 - 108CZYSTY TEKST
Kultura animacji jako humanistyczna pedagogia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kultura animacji jako humanistyczna pedagogia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "97 - 108" }
-
Culture rurale et mode de formation: témoignages. 161 - 179CZYSTY TEKST
Culture rurale et mode de formation: témoignage, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 161 - 179
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Culture rurale et mode de formation: témoignage", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "161 - 179" }
-
Erziehungswissenschaftliche Hauptfachstudiengänge in Deutschland : Zum Wandel von Studium und Disziplin im Zuge der Bolognareforms. 180 - 198CZYSTY TEKST
Erziehungswissenschaftliche Hauptfachstudiengänge in Deutschland : Zum Wandel von Studium und Disziplin im Zuge der Bolognareform, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 180 - 198
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Erziehungswissenschaftliche Hauptfachstudiengänge in Deutschland : Zum Wandel von Studium und Disziplin im Zuge der Bolognareform", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "180 - 198" }
-
Międzynarodowa konferencja “Participatory Social Work: Approaches, Barriers, Critique”, Łódź 29–30 września 2016 r.s. 233 - 234CZYSTY TEKST
Międzynarodowa konferencja “Participatory Social Work: Approaches, Barriers, Critique”, Łódź 29–30 września 2016 r., Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 3, s. 233 - 234
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Międzynarodowa konferencja “Participatory Social Work: Approaches, Barriers, Critique”, Łódź 29–30 września 2016 r.", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 3", pages = "233 - 234" }