-
Narracja a biograficzna perspektywa badawczas. 47 - 62CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Narracja a biograficzna perspektywa badawcza, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 47 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Narracja a biograficzna perspektywa badawcza", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "47 - 62" }
-
Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia sięs. 63 - 87CZYSTY TEKST
Elżbieta Dubas, Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 63 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Dubas", title = "Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "63 - 87" }
-
Badacz wobec doświadczeń dorosłych w kontekście biograficznej perspektywy badawczejs. 88 - 105CZYSTY TEKST
Badacz wobec doświadczeń dorosłych w kontekście biograficznej perspektywy badawczej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 88 - 105
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Badacz wobec doświadczeń dorosłych w kontekście biograficznej perspektywy badawczej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "88 - 105" }
-
Udane procesy kształtowania w społeczeństwie sprzeczności : możliwości oporu i rozsądkus. 118 - 134CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Udane procesy kształtowania w społeczeństwie sprzeczności : możliwości oporu i rozsądku, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 118 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Udane procesy kształtowania w społeczeństwie sprzeczności : możliwości oporu i rozsądku", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "118 - 134" }
-
Narracyjne uczenie się człowieka dorosłego : założenia teoretycznes. 106 - 117CZYSTY TEKST
Narracyjne uczenie się człowieka dorosłego : założenia teoretyczne, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 106 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Narracyjne uczenie się człowieka dorosłego : założenia teoretyczne", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "106 - 117" }
-
„Nienawidzę tej szkoły!” : o odrzuceniu, niezrozumieniu i o tym, jak wiele zależy od człowiekas. 135 - 157CZYSTY TEKST
Iwona Kabzińska, „Nienawidzę tej szkoły!” : o odrzuceniu, niezrozumieniu i o tym, jak wiele zależy od człowieka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 135 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Kabzińska", title = "„Nienawidzę tej szkoły!” : o odrzuceniu, niezrozumieniu i o tym, jak wiele zależy od człowieka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "135 - 157" }
-
W podwojonym cieniu : zapiski z etnografii życias. 158 - 170CZYSTY TEKST
Wojciech Józef Burszta, W podwojonym cieniu : zapiski z etnografii życia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 158 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Józef Burszta", title = "W podwojonym cieniu : zapiski z etnografii życia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "158 - 170" }
-
W kręgu transgeneracyjnych biografii naukowych : zaczynając od Heleny Radlińskiej i Kazimiery Zawistowicz-Adamskiejs. 171 - 193CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, W kręgu transgeneracyjnych biografii naukowych : zaczynając od Heleny Radlińskiej i Kazimiery Zawistowicz-Adamskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 171 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar", title = "W kręgu transgeneracyjnych biografii naukowych : zaczynając od Heleny Radlińskiej i Kazimiery Zawistowicz-Adamskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "171 - 193" }
-
Biografia i kształtowanie: relacje międzypokoleniowes. 194 - 203CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Biografia i kształtowanie: relacje międzypokoleniowe, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 194 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Biografia i kształtowanie: relacje międzypokoleniowe", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "194 - 203" }
-
Daughter–Father Relationships : Biographical Research from a Feminist Perspectives. 204 - 217CZYSTY TEKST
Aneta Ostaszewska, Daughter–Father Relationships : Biographical Research from a Feminist Perspective, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 204 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Ostaszewska", title = "Daughter–Father Relationships : Biographical Research from a Feminist Perspective", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "204 - 217" }
-
„Otworzyło mi się wtedy okno na inny świat. Otworzyło mi to oczy na moje życie” : o wydarzeniach (punktach zwrotnych) inicjujących próby zerwania przez recydywistów z przestępczym stylem życias. 238 - 255CZYSTY TEKST
Renata Szczepanik, „Otworzyło mi się wtedy okno na inny świat. Otworzyło mi to oczy na moje życie” : o wydarzeniach (punktach zwrotnych) inicjujących próby zerwania przez recydywistów z przestępczym stylem życia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 238 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Szczepanik", title = "„Otworzyło mi się wtedy okno na inny świat. Otworzyło mi to oczy na moje życie” : o wydarzeniach (punktach zwrotnych) inicjujących próby zerwania przez recydywistów z przestępczym stylem życia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "238 - 255" }
-
Edukacyjne aspekty aktywności zawodowej na emeryturze w świetle dzienników Haliny Semenowicz – twórczyni i propagatorki pedagogiki Freineta w Polsces. 256 - 269CZYSTY TEKST
Agata Szwech, Edukacyjne aspekty aktywności zawodowej na emeryturze w świetle dzienników Haliny Semenowicz – twórczyni i propagatorki pedagogiki Freineta w Polsce, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 256 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Szwech", title = "Edukacyjne aspekty aktywności zawodowej na emeryturze w świetle dzienników Haliny Semenowicz – twórczyni i propagatorki pedagogiki Freineta w Polsce", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "256 - 269" }
-
Zyskiwanie samowiedzy poznawczej jako proces edukacyjnys. 270 - 284CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, Zyskiwanie samowiedzy poznawczej jako proces edukacyjny, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 270 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar", title = "Zyskiwanie samowiedzy poznawczej jako proces edukacyjny", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "270 - 284" }
-
Łódzkie biograficzne konferencje andragogicznes. 285 - 287CZYSTY TEKST
Łódzkie biograficzne konferencje andragogiczne, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 285 - 287
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Łódzkie biograficzne konferencje andragogiczne", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "285 - 287" }
-
O badaniach biograficznych krytycznies. 16 - 34CZYSTY TEKST
Agnieszka Bron, O badaniach biograficznych krytycznie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 16 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron", title = "O badaniach biograficznych krytycznie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "16 - 34" }
-
Pedagogiczne badania biograficzne w Niemczechs. 35 - 46CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Pedagogiczne badania biograficzne w Niemczech, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "Pedagogiczne badania biograficzne w Niemczech", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "35 - 46" }
-
Czy przygotowanie zawodowe w szkołach ogólnokształcących jest ważne? : podłużne badania przypadku uczniów biorących udział w programach orientacji zawodowejs. 218 - 237CZYSTY TEKST
Czy przygotowanie zawodowe w szkołach ogólnokształcących jest ważne? : podłużne badania przypadku uczniów biorących udział w programach orientacji zawodowej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 218 - 237
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czy przygotowanie zawodowe w szkołach ogólnokształcących jest ważne? : podłużne badania przypadku uczniów biorących udział w programach orientacji zawodowej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "218 - 237" }
-
Od redaktorów tomus. 8 - 15CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Marcin Kafar, Od redaktorów tomu, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 4, s. 8 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając, Marcin Kafar", title = "Od redaktorów tomu", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 4", pages = "8 - 15" }