-
Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku bankowości internetowejs. 211 - 217CZYSTY TEKST
Sławomir Smyczek, Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku bankowości internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 211 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Smyczek", title = "Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku bankowości internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "211 - 217" }
-
Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowychs. 219 - 226CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 219 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "219 - 226" }
-
Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologiis. 229 - 236CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 229 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "229 - 236" }
-
Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnegos. 237 - 245CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Dariusz Trzmielak, Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 237 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski, Dariusz Trzmielak", title = "Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "237 - 245" }
-
Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingus. 247 - 252CZYSTY TEKST
David Chapman, Robert Kozielski, Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 247 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " David Chapman, Robert Kozielski", title = "Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "247 - 252" }
-
Próba oceny chłonności rynku pracy na specjalistów z zakresu zarządzania i marketingus. 253 - 258CZYSTY TEKST
Wiesław Ciechomski, Próba oceny chłonności rynku pracy na specjalistów z zakresu zarządzania i marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Ciechomski", title = "Próba oceny chłonności rynku pracy na specjalistów z zakresu zarządzania i marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "253 - 258" }
-
E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne?s. 259 - 265CZYSTY TEKST
Renata Nestorowicz, E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Nestorowicz", title = "E-learning i szkolenia tradycyjne - usługi komplementarne czy substytucyjne?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "259 - 265" }
-
Nauczanie wirtualne w kształceniu menedżeróws. 267 - 272CZYSTY TEKST
Jarosław Sosnowski, Nauczanie wirtualne w kształceniu menedżerów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 267 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Sosnowski", title = "Nauczanie wirtualne w kształceniu menedżerów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "267 - 272" }
-
Wykorzystanie metody studium przypadku w nauczaniu marketingu międzynarodowegos. 293 - 302CZYSTY TEKST
Paweł Kowalski, Wawrzyniec Rudolf, Wykorzystanie metody studium przypadku w nauczaniu marketingu międzynarodowego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 293 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kowalski, Wawrzyniec Rudolf", title = "Wykorzystanie metody studium przypadku w nauczaniu marketingu międzynarodowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "293 - 302" }
-
Metody kształcenia menedżerów na wyższych uczelniachs. 281 - 291CZYSTY TEKST
Aleksandra Krawczyńska, Anna Sibińska, Metody kształcenia menedżerów na wyższych uczelniach, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 281 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Krawczyńska, Anna Sibińska", title = "Metody kształcenia menedżerów na wyższych uczelniach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "281 - 291" }
-
Marka na rynku dydaktyki internetowejs. 273 - 279CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, Marka na rynku dydaktyki internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "Marka na rynku dydaktyki internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "273 - 279" }
-
Problematyka e-biznesu w edukacji menedżerskiej : (na przykładzie bloku specjalizacyjnego e-commerce)s. 303 - 310CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński, Problematyka e-biznesu w edukacji menedżerskiej : (na przykładzie bloku specjalizacyjnego e-commerce), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 303 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński", title = "Problematyka e-biznesu w edukacji menedżerskiej : (na przykładzie bloku specjalizacyjnego e-commerce)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "303 - 310" }
-
Dystrybucja jako ogniwo więzi partnerskich na rynku polskims. 5 - 13CZYSTY TEKST
Marian Strużycki, Dystrybucja jako ogniwo więzi partnerskich na rynku polskim, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Strużycki", title = "Dystrybucja jako ogniwo więzi partnerskich na rynku polskim", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "5 - 13" }
-
Przemiany strukturalne w warunkach globalizacji rynkus. 15 - 24CZYSTY TEKST
Maria Sławińska, Przemiany strukturalne w warunkach globalizacji rynku, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 15 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Sławińska", title = "Przemiany strukturalne w warunkach globalizacji rynku", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "15 - 24" }
-
Globalizacja handlu a instytucje rynkowe : (na przykładzie giełd towarowych w Polsce i krajach UE)s. 25 - 30CZYSTY TEKST
Marek Drewiński, Globalizacja handlu a instytucje rynkowe : (na przykładzie giełd towarowych w Polsce i krajach UE), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 25 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Drewiński", title = "Globalizacja handlu a instytucje rynkowe : (na przykładzie giełd towarowych w Polsce i krajach UE)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "25 - 30" }
-
Internacjonalizacja polskiego handlu jako element procesu globalizacjis. 31 - 38CZYSTY TEKST
Tomasz Domański, Internacjonalizacja polskiego handlu jako element procesu globalizacji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 31 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Domański", title = "Internacjonalizacja polskiego handlu jako element procesu globalizacji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "31 - 38" }
-
Kierunki rozwoju dystrybucji dóbr konsumpcyjnych w globalizującym się świecies. 39 - 43CZYSTY TEKST
Beata Reformat, Kierunki rozwoju dystrybucji dóbr konsumpcyjnych w globalizującym się świecie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 39 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Reformat", title = "Kierunki rozwoju dystrybucji dóbr konsumpcyjnych w globalizującym się świecie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "39 - 43" }
-
Strategie dystrybucji spółek joint ventures. 45 - 54CZYSTY TEKST
Anna Czubała, Strategie dystrybucji spółek joint venture, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czubała", title = "Strategie dystrybucji spółek joint venture", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "45 - 54" }
-
Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami)s. 55 - 60CZYSTY TEKST
Krystyna Iwińska-Knop, Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 55 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwińska-Knop", title = "Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku : (na przykładzie zarządzania kategoriami)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "55 - 60" }
-
Rewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznanias. 61 - 67CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Rewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 61 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk", title = "Rewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "61 - 67" }
-
Czy marka handlowa może być marką?s. 69 - 75CZYSTY TEKST
Jacek Kall, Czy marka handlowa może być marką?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 69 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kall", title = "Czy marka handlowa może być marką?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "69 - 75" }
-
Handel elektroniczny - stan i perspektywy rozwoju : wyniki badańs. 77 - 84CZYSTY TEKST
Handel elektroniczny - stan i perspektywy rozwoju : wyniki badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Handel elektroniczny - stan i perspektywy rozwoju : wyniki badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "77 - 84" }
-
Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?s. 85 - 90CZYSTY TEKST
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński", title = "Handel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "85 - 90" }
-
Marketingowe ujęcie modeli handlu elektronicznego na rynku B2Cs. 91 - 97CZYSTY TEKST
Marketingowe ujęcie modeli handlu elektronicznego na rynku B2C, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 91 - 97
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Marketingowe ujęcie modeli handlu elektronicznego na rynku B2C", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "91 - 97" }
-
Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowejs. 99 - 104CZYSTY TEKST
Joanna Białynicka-Birula, Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 99 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Białynicka-Birula", title = "Aukcje internetowe jako mechanizm alokacji zasobów w skali światowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "99 - 104" }
-
Internet jako narzędzie globalizacji w systemach franchisingowychs. 105 - 109CZYSTY TEKST
Izabella Steinerowska-Streb, Internet jako narzędzie globalizacji w systemach franchisingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 105 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Steinerowska-Streb", title = "Internet jako narzędzie globalizacji w systemach franchisingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "105 - 109" }
-
Nowa Gospodarka a nowa konsumpcjas. 113 - 120CZYSTY TEKST
Czesław Bywalec, Nowa Gospodarka a nowa konsumpcja, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 113 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Bywalec", title = "Nowa Gospodarka a nowa konsumpcja", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "113 - 120" }
-
Struktura otoczenia polskich gospodarstw domowych : próba klasyfikacjis. 121 - 130CZYSTY TEKST
Struktura otoczenia polskich gospodarstw domowych : próba klasyfikacji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Struktura otoczenia polskich gospodarstw domowych : próba klasyfikacji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "121 - 130" }
-
Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnyms. 131 - 138CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Grażyna Rosa, Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc, Grażyna Rosa", title = "Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "131 - 138" }
-
Postawy i zachowania polskich konsumentów u progu integracji z UE : (w świetle badań ankietowych)s. 139 - 148CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Postawy i zachowania polskich konsumentów u progu integracji z UE : (w świetle badań ankietowych), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska", title = "Postawy i zachowania polskich konsumentów u progu integracji z UE : (w świetle badań ankietowych)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "139 - 148" }
-
Zachowania konsumentów w krajach UE jak o przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnegos. 149 - 155CZYSTY TEKST
Jadwiga Berbeka, Zachowania konsumentów w krajach UE jak o przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Berbeka", title = "Zachowania konsumentów w krajach UE jak o przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "149 - 155" }
-
Koncepcyjno-metodyczne problemy badania racjonalności zachowań konsumentóws. 157 - 164CZYSTY TEKST
Koncepcyjno-metodyczne problemy badania racjonalności zachowań konsumentów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 157 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Koncepcyjno-metodyczne problemy badania racjonalności zachowań konsumentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "157 - 164" }
-
Konsument we współczesnym świecies. 165 - 170CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Konsument we współczesnym świecie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 165 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Konsument we współczesnym świecie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "165 - 170" }
-
Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europies. 171 - 180CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 171 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "171 - 180" }
-
Etnocentryzm polskich konsumentów żywności w procesie globalizacji konsumpcjis. 181 - 188CZYSTY TEKST
Krystyna Gutkowska, Etnocentryzm polskich konsumentów żywności w procesie globalizacji konsumpcji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 181 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gutkowska", title = "Etnocentryzm polskich konsumentów żywności w procesie globalizacji konsumpcji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "181 - 188" }
-
Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarkis. 189 - 194CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 189 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "189 - 194" }
-
Zwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowejs. 203 - 210CZYSTY TEKST
Marcin Lipowski, Zwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 203 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Lipowski", title = "Zwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "203 - 210" }
-
Postawy polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych jako przejaw globalnego trendu ekologicznegos. 195 - 201CZYSTY TEKST
Postawy polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych jako przejaw globalnego trendu ekologicznego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 195 - 201
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postawy polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych jako przejaw globalnego trendu ekologicznego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "195 - 201" }