- 
        
        CZYSTY TEKSTDariusz Pauch, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 7 BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Pauch", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "7" } 
- 
        Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsces. 11 - 22CZYSTY TEKSTArkadiusz Borowiec, Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 11 - 22 BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Borowiec", title = "Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "11 - 22" } 
- 
        Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadamis. 23 - 31CZYSTY TEKSTGrażyna Borys, Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 23 - 31 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Borys", title = "Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "23 - 31" } 
- 
        Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstws. 33 - 46CZYSTY TEKSTMagdalena Brojakowska-Trząska, Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 33 - 46 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Brojakowska-Trząska", title = "Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "33 - 46" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTPiotr Giruć, Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 47 - 55 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Giruć", title = "Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "47 - 55" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJustyna Góral, Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 57 - 69 BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Góral", title = "Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "57 - 69" } 
- 
        Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocias. 71 - 81CZYSTY TEKSTAndrzej Koza, Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 71 - 81 BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Koza", title = "Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "71 - 81" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKazimierz Krupa, Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 83 - 90 BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Krupa", title = "Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "83 - 90" } 
- 
        Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSPs. 91 - 103CZYSTY TEKSTMarian Krupa, Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 91 - 103 BIBTEX@Article{ authors = "Marian Krupa", title = "Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "91 - 103" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKrystyna Leśniak-Moczuk, Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 105 - 116 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Leśniak-Moczuk", title = "Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "105 - 116" } 
- 
        Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiejs. 117 - 129CZYSTY TEKSTJoanna Małecka, Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 117 - 129 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Małecka", title = "Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "117 - 129" } 
- 
        Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowanias. 131 - 146CZYSTY TEKSTMarek Matejun, Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 131 - 146 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Matejun", title = "Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "131 - 146" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMałgorzata Rembiasz, Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 147 - 157 BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Rembiasz", title = "Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "147 - 157" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMonika Sadowska, Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 159 - 166 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Sadowska", title = "Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "159 - 166" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTEwa Więcek-Janka, Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 167 - 179 BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Więcek-Janka", title = "Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "167 - 179" } 
- 
        Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)s. 181 - 191CZYSTY TEKSTAlicja Winnicka-Popczyk, Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 181 - 191 BIBTEX@Article{ authors = "Alicja Winnicka-Popczyk", title = "Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "181 - 191" } 
- 
        Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiegos. 193 - 204CZYSTY TEKSTJolanta Wiśniewska, Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 193 - 204 BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Wiśniewska", title = "Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "193 - 204" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Kurdyś-Kujawska, Danuta Zawadzka, Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 205 - 218 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kurdyś-Kujawska, Danuta Zawadzka", title = "Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "205 - 218" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrzegorz Zimon, Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 219 - 229 BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Zimon", title = "Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "219 - 229" } 
- 
        Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFPs. 233 - 248CZYSTY TEKSTBarbara Bartkowiak, Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 233 - 248 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Bartkowiak", title = "Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "233 - 248" } 
- 
        Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020s. 249 - 258CZYSTY TEKSTAnna Bera, Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 249 - 258 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Bera", title = "Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "249 - 258" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAurelia Bielawska, Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 259 - 270 BIBTEX@Article{ authors = "Aurelia Bielawska", title = "Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "259 - 270" } 
- 
        Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowanias. 271 - 284CZYSTY TEKSTPiotr Figura, Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 271 - 284 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Figura", title = "Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "271 - 284" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTLilianna Jodkowska, Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 285 - 298 BIBTEX@Article{ authors = "Lilianna Jodkowska", title = "Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "285 - 298" } 
- 
        Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020s. 299 - 311CZYSTY TEKSTDominika Kordela, Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 299 - 311 BIBTEX@Article{ authors = "Dominika Kordela", title = "Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "299 - 311" } 
- 
        Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowejs. 313 - 323CZYSTY TEKSTWojciech Kozłowski, Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 313 - 323 BIBTEX@Article{ authors = "Wojciech Kozłowski", title = "Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "313 - 323" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTTeresa Łuczka, Paulina Siemieniak, Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 325 - 336 BIBTEX@Article{ authors = "Teresa Łuczka, Paulina Siemieniak", title = "Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "325 - 336" } 
- 
        Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionychs. 337 - 349CZYSTY TEKSTAdriana Politaj, Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 337 - 349 BIBTEX@Article{ authors = "Adriana Politaj", title = "Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "337 - 349" } 
- 
        Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznychs. 351 - 360CZYSTY TEKSTRobert Wolański, Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 351 - 360 BIBTEX@Article{ authors = "Robert Wolański", title = "Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "351 - 360" }