-
Paradygmat identyfikowania makro zdarzeń sportowych - analiza krytyczna = A Paradigm for Identifying Macro-Events in Sport - a Critical Analysiss. 7 - 18CZYSTY TEKST
Ryszard Panfil, Paradygmat identyfikowania makro zdarzeń sportowych - analiza krytyczna = A Paradigm for Identifying Macro-Events in Sport - a Critical Analysis , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Panfil", title = "Paradygmat identyfikowania makro zdarzeń sportowych - analiza krytyczna = A Paradigm for Identifying Macro-Events in Sport - a Critical Analysis ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "7 - 18" }
-
Logika generowania wartości w organizacji sportowej = The Logic of Value Creation in the Sport Organizations. 19 - 29CZYSTY TEKST
Adam Krystian Wiśniewski, Logika generowania wartości w organizacji sportowej = The Logic of Value Creation in the Sport Organization , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 19 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Krystian Wiśniewski", title = "Logika generowania wartości w organizacji sportowej = The Logic of Value Creation in the Sport Organization ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "19 - 29" }
-
Mechanizmy i nieprawidłowości w procesie wyceny przedsiębiorstw piłkarskich = Mechanisms and Abnormalities in Business Valuation of Football Enterprisess. 30 - 42CZYSTY TEKST
Mateusz Cieplucha, Mechanizmy i nieprawidłowości w procesie wyceny przedsiębiorstw piłkarskich = Mechanisms and Abnormalities in Business Valuation of Football Enterprises , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 30 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Cieplucha", title = "Mechanizmy i nieprawidłowości w procesie wyceny przedsiębiorstw piłkarskich = Mechanisms and Abnormalities in Business Valuation of Football Enterprises ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "30 - 42" }
-
Rola menedżera sportowego w dwutorowej karierze sportowca = Role of an Manager in a Dual Career of Athletess. 43 - 57CZYSTY TEKST
Patrycja Gulak-Lipka, Rola menedżera sportowego w dwutorowej karierze sportowca = Role of an Manager in a Dual Career of Athletes , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 43 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Gulak-Lipka", title = "Rola menedżera sportowego w dwutorowej karierze sportowca = Role of an Manager in a Dual Career of Athletes ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "43 - 57" }
-
Jakość usług sportowo-rekreacyjnych na przykładzie klubu fitness dla kobiet = The Quality of Sport-Recreation Services with Regard of Fitness Club for Womens. 58 - 69CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Jakość usług sportowo-rekreacyjnych na przykładzie klubu fitness dla kobiet = The Quality of Sport-Recreation Services with Regard of Fitness Club for Women, Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 58 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Jakość usług sportowo-rekreacyjnych na przykładzie klubu fitness dla kobiet = The Quality of Sport-Recreation Services with Regard of Fitness Club for Women", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "58 - 69" }
-
Techno-doping : aspekty prawne i etyczne = Techno-doping : Legal and Ethical Aspectss. 70 - 79CZYSTY TEKST
Renata Kopczyk, Techno-doping : aspekty prawne i etyczne = Techno-doping : Legal and Ethical Aspects , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 70 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Kopczyk", title = "Techno-doping : aspekty prawne i etyczne = Techno-doping : Legal and Ethical Aspects ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "70 - 79" }
-
Prawne aspekty wykorzystania wizerunku sportowca w świetle działań marketingowych = Legal Aspects of Athletes' Image Rights Usage in the Light of Marketing Activitiess. 80 - 96CZYSTY TEKST
Krzysztof M. Westfal, Prawne aspekty wykorzystania wizerunku sportowca w świetle działań marketingowych = Legal Aspects of Athletes' Image Rights Usage in the Light of Marketing Activities , Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 80 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof M. Westfal", title = "Prawne aspekty wykorzystania wizerunku sportowca w świetle działań marketingowych = Legal Aspects of Athletes' Image Rights Usage in the Light of Marketing Activities ", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "80 - 96" }
-
Studies and Sport at the University - Problems and Benefits of Sport at University Club = Studia i sport akademicki - trudności i korzyści wypływające z uprawiania sportu w ramach AZSs. 97 - 105CZYSTY TEKST
Kajetan Suchecki, Studies and Sport at the University - Problems and Benefits of Sport at University Club = Studia i sport akademicki - trudności i korzyści wypływające z uprawiania sportu w ramach AZS, Quality in Sport, 2016 / Tom 2 / Numer 2, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Kajetan Suchecki", title = "Studies and Sport at the University - Problems and Benefits of Sport at University Club = Studia i sport akademicki - trudności i korzyści wypływające z uprawiania sportu w ramach AZS", journal = "Quality in Sport", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 2", pages = "97 - 105" }