-
Wprowadzenies. 7 - 8CZYSTY TEKST
Agnieszka Stopińska-Pająk, Wprowadzenie, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Stopińska-Pająk", title = "Wprowadzenie", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "7 - 8" }
-
Managing assessment in online and offline adult learning environments: a meta-reviews. 9 - 24CZYSTY TEKST
Zoleka Mkhabela, Elena Aureal Railean, Marina Saltykova-Volkovič, Managing assessment in online and offline adult learning environments: a meta-review, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "Zoleka Mkhabela, Elena Aureal Railean, Marina Saltykova-Volkovič", title = "Managing assessment in online and offline adult learning environments: a meta-review", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "9 - 24" }
-
Odrębność i współzależność przestrzeni edukacyjnych studentów. Mityczna hybryda trzech środowisk edukacyjnychs. 25 - 35CZYSTY TEKST
Hanna Arciszewska, Odrębność i współzależność przestrzeni edukacyjnych studentów. Mityczna hybryda trzech środowisk edukacyjnych, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna Arciszewska", title = "Odrębność i współzależność przestrzeni edukacyjnych studentów. Mityczna hybryda trzech środowisk edukacyjnych", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "25 - 35" }
-
Kompetencje cyfrowe jako metakompetencje w procesie całożyciowej edukacjis. 37 - 50CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Anna Winiarczyk, Kompetencje cyfrowe jako metakompetencje w procesie całożyciowej edukacji, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Forma, Anna Winiarczyk", title = "Kompetencje cyfrowe jako metakompetencje w procesie całożyciowej edukacji", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "37 - 50" }
-
Nieformalna edukacja dorosłych dla dobra dziecka na przykładzie społeczności poznańskich „Łejerów"s. 51 - 65CZYSTY TEKST
Katarzyna Sadowska, Nieformalna edukacja dorosłych dla dobra dziecka na przykładzie społeczności poznańskich „Łejerów", Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 51 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Sadowska", title = "Nieformalna edukacja dorosłych dla dobra dziecka na przykładzie społeczności poznańskich „Łejerów"", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "51 - 65" }
-
Kształcenie osób skazanych w szkołach i placówkach poza instytucją penitencjarną. Ujęcie ilościowes. 67 - 79CZYSTY TEKST
Aneta Jarzębińska, Kształcenie osób skazanych w szkołach i placówkach poza instytucją penitencjarną. Ujęcie ilościowe, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 67 - 79
BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Jarzębińska", title = "Kształcenie osób skazanych w szkołach i placówkach poza instytucją penitencjarną. Ujęcie ilościowe", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "67 - 79" }
-
Kształtowanie kompetencji życiowych w wyniku wzajemnych relacji między rodzeństwem z dużą różnicą wieku z perspektywy młodszych sióstr i bracis. 81 - 97CZYSTY TEKST
Agnieszka Białas, Katarzyna Dendek, Sandra Kempa, Joanna Nowak-Gołąb, Kształtowanie kompetencji życiowych w wyniku wzajemnych relacji między rodzeństwem z dużą różnicą wieku z perspektywy młodszych sióstr i braci, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Białas, Katarzyna Dendek, Sandra Kempa, Joanna Nowak-Gołąb", title = "Kształtowanie kompetencji życiowych w wyniku wzajemnych relacji między rodzeństwem z dużą różnicą wieku z perspektywy młodszych sióstr i braci", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "81 - 97" }
-
Doświadczenia nieformalnych opiekunów osób starszych – sprawozdanie z badańs. 99 - 119CZYSTY TEKST
Jolanta Lenart, Doświadczenia nieformalnych opiekunów osób starszych – sprawozdanie z badań, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 99 - 119
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Lenart", title = "Doświadczenia nieformalnych opiekunów osób starszych – sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "99 - 119" }
-
Branżowe centrum umiejętności szansą na kształtowanie umiejętności zawodowychs. 121 - 133CZYSTY TEKST
Beata Mydłowska, Branżowe centrum umiejętności szansą na kształtowanie umiejętności zawodowych, Edukacja Dorosłych, 2024 / Numer 1 (90), s. 121 - 133
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Mydłowska", title = "Branżowe centrum umiejętności szansą na kształtowanie umiejętności zawodowych", journal = "Edukacja Dorosłych", issue = "2024 / Numer 1 (90)", pages = "121 - 133" }