Wyniki wyszukiwania dla:
"Content marketing"
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 291 - 2992017CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, "Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 291 - 299
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = ""Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "291 - 299" }