Grażyna Kiliańska-Przybyło
3 artykuły w 3 czasopismach
-
1999CZYSTY TEKST
Grażyna Kiliańska-Przybyło, Uczeń słaby : studium przypadku , Nauczyciel i Szkoła, 1999 / Tom 1 (6), s. 40 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kiliańska-Przybyło", title = "Uczeń słaby : studium przypadku ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1999 / Tom 1 (6)", pages = "40 - 45" }
-
Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 111 - 1242012CZYSTY TEKST
Monika Grotek, Grażyna Kiliańska-Przybyło, Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grotek, Grażyna Kiliańska-Przybyło", title = "Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "111 - 124" }
-
"Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice", Simon Borg, London 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2010 / Numer 2 / s. 293 - 2952010CZYSTY TEKST
Simon Borg, Grażyna Kiliańska-Przybyło, "Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice", Simon Borg, London 2006 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2010 / Numer 2, s. 293 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Simon Borg, Grażyna Kiliańska-Przybyło", title = ""Teacher Cognition and Language Education. Research and Practice", Simon Borg, London 2006 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2010 / Numer 2", pages = "293 - 295" }