Olgierd Witczak
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 1(27) / s. 57 - 802018CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 57 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "57 - 80" }
-
Symboliczny wymiar komunikacji marketingowej w kształtowaniu sieci interakcji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 89 - 982017CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Symboliczny wymiar komunikacji marketingowej w kształtowaniu sieci interakcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak", title = "Symboliczny wymiar komunikacji marketingowej w kształtowaniu sieci interakcji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "89 - 98" }
-
Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 97 - 1262017CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 97 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "97 - 126" }
-
Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 371 - 3802016CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak", title = "Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych – ujęcie modelowe", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "371 - 380" }
-
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 415 - 4242015CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Olgierd Witczak, Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 415 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Olgierd Witczak", title = "Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "415 - 424" }
-
Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 431 - 4442012CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Olgierd Witczak, Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 431 - 444
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Olgierd Witczak", title = "Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "431 - 444" }
-
Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 443 - 4562013CZYSTY TEKST
Olgierd Witczak, Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 443 - 456
BIBTEX@Article{ authors = " Olgierd Witczak", title = "Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "443 - 456" }