Marzena Walasik
6 artykuły w 2 czasopismach
-
System działań upowszechniania innowacyjnych rozwiązań technologicznych zaimplementowany w instytucie naukowo-badawczym Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 2(8) / s. 3 - 222013CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, System działań upowszechniania innowacyjnych rozwiązań technologicznych zaimplementowany w instytucie naukowo-badawczym, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 2(8), s. 3 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "System działań upowszechniania innowacyjnych rozwiązań technologicznych zaimplementowany w instytucie naukowo-badawczym", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 2(8)", pages = "3 - 22" }
-
Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 55 - 662012CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Model technology platform for cooperation of research centres with the business sector", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "55 - 66" }
-
Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 75 - 892018CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "75 - 89" }
-
Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 85 - 962014CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Marzena Walasik, Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko, Marzena Walasik", title = "Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "85 - 96" }
-
Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+R Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17) / s. 103 - 1192015CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+R, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+R", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "103 - 119" }
-
Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 195 - 2062012CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 195 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "195 - 206" }