Aleksander Lotko
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 20 - 262007CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 20 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "20 - 26" }
-
Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 79 - 832009CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 79 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "79 - 83" }
-
Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 85 - 962014CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Marzena Walasik, Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko, Marzena Walasik", title = "Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "85 - 96" }
-
Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 89 - 962008CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Efektywność marketingu szeptanego a modele komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "89 - 96" }
-
Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 1 / s. 403 - 4112009CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Centrum kontaktu z klientem w systemie informacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "403 - 411" }