Krzysztof Kaszewski
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Tytuły gier komputerowych – tendencje fleksyjne Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2016 / Tom 18 / Numer 3 / s. 77 - 882016CZYSTY TEKST
Krzysztof Kaszewski, Tytuły gier komputerowych – tendencje fleksyjne, Prace Językoznawcze, 2016 / Tom 18 / Numer 3, s. 77 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kaszewski", title = "Tytuły gier komputerowych – tendencje fleksyjne", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2016 / Tom 18 / Numer 3", pages = "77 - 88" }
-
Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceum Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2013 / Tom 4 / Numer 140 / s. 288 - 3022013CZYSTY TEKST
Krzysztof Kaszewski, Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceum, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2013 / Tom 4 / Numer 140, s. 288 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kaszewski", title = "Słowo w multimediach edukacyjnych : na przykładzie programów komputerowych do nauki języka polskiego w gimnazjum i liceum", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 140", pages = "288 - 302" }