-
Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 11 - 202011CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "11 - 20" }
-
Motywy religijne w reklamie Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 2 / s. 27 - 322004CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Motywy religijne w reklamie, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Motywy religijne w reklamie", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "27 - 32" }
-
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 2 / s. 33 - 372005CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk, Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 33 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk", title = "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "33 - 37" }
-
Promocja gminy : szansa na rozwój Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2002 / Numer 2 / s. 35 - 412002CZYSTY TEKST
Karolina Bogusławska, Marcin Awdziej, Promocja gminy : szansa na rozwój, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2002 / Numer 2, s. 35 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Bogusławska, Marcin Awdziej", title = "Promocja gminy : szansa na rozwój", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2002 / Numer 2", pages = "35 - 41" }
-
Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 11 - 212010CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "11 - 21" }