-
Założenia programowe III Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego / Zdzisław Aleksander, Joanna Rutkowiak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 1998 / Tom 10 / Numer 1(18) / s. 213 - 2141998CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, Joanna Rutkowiak, Założenia programowe III Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego / Zdzisław Aleksander, Joanna Rutkowiak., Forum Oświatowe, 1998 / Tom 10 / Numer 1(18), s. 213 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander, Joanna Rutkowiak", title = "Założenia programowe III Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego / Zdzisław Aleksander, Joanna Rutkowiak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1998 / Tom 10 / Numer 1(18)", pages = "213 - 214" }
-
Seminarium naukowe "Wczesna edukacja - między schematem a poszukiwaniem" / Zdzisław Aleksander. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 1(34) / s. 161 - 1662006CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, Seminarium naukowe "Wczesna edukacja - między schematem a poszukiwaniem" / Zdzisław Aleksander., Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 1(34), s. 161 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander", title = "Seminarium naukowe "Wczesna edukacja - między schematem a poszukiwaniem" / Zdzisław Aleksander.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 1(34)", pages = "161 - 166" }
-
The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 2(25) / s. 101 - 1062014CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander", title = "The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "101 - 106" }