Krzysztof Herman
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Identyfikacja i hierarchizacja cech oraz umiejętności przewodników świadczących usługi w zabytkowych obiektach przemysłowych Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2015 / Numer 11 / s. 25 - 392015CZYSTY TEKST
Krzysztof Herman, Identyfikacja i hierarchizacja cech oraz umiejętności przewodników świadczących usługi w zabytkowych obiektach przemysłowych, Turystyka Kulturowa, 2015 / Numer 11, s. 25 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Herman", title = "Identyfikacja i hierarchizacja cech oraz umiejętności przewodników świadczących usługi w zabytkowych obiektach przemysłowych", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2015 / Numer 11", pages = "25 - 39" }
-
Instrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 45 / s. 119 - 1292014CZYSTY TEKST
Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam R. Szromek, Instrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 45, s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam R. Szromek", title = "Instrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 45", pages = "119 - 129" }
-
"Przedsiębiorstwo turystyczne w ujęciu modelowym : model biznesu w przedsiębiorstwie turystyki dziedzictwa przemysłowego", Krzysztof Herman, Adam R. Szromek, Gliwice 2019 : [recencja] Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2020 / Numer 1 / s. 126 - 1292020CZYSTY TEKST
Krzysztof Herman, Agnieszka Konior, Adam R. Szromek, "Przedsiębiorstwo turystyczne w ujęciu modelowym : model biznesu w przedsiębiorstwie turystyki dziedzictwa przemysłowego", Krzysztof Herman, Adam R. Szromek, Gliwice 2019 : [recencja] , Turystyka Kulturowa, 2020 / Numer 1, s. 126 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Herman, Agnieszka Konior, Adam R. Szromek", title = ""Przedsiębiorstwo turystyczne w ujęciu modelowym : model biznesu w przedsiębiorstwie turystyki dziedzictwa przemysłowego", Krzysztof Herman, Adam R. Szromek, Gliwice 2019 : [recencja] ", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2020 / Numer 1", pages = "126 - 129" }
-
Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 131 - 1412016CZYSTY TEKST
Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek, Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek", title = "Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "131 - 141" }
-
Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa śląskiego w latach 2009–2014 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 3 (35) / s. 135 - 1462016CZYSTY TEKST
Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek, Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa śląskiego w latach 2009–2014, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 3 (35), s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek", title = "Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa śląskiego w latach 2009–2014", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 3 (35)", pages = "135 - 146" }