Marzena Feldy
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 1 - 282020CZYSTY TEKST
Marta Bojko, Marzena Feldy, Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 1 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bojko, Marzena Feldy", title = "Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "1 - 28" }
-
Czynniki powodzenia w procesach komercjalizacji wiedzy – aspekt komunikacyjny i relacyjny Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 4(14) / s. 3 - 262014CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Czynniki powodzenia w procesach komercjalizacji wiedzy – aspekt komunikacyjny i relacyjny , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 4(14), s. 3 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Czynniki powodzenia w procesach komercjalizacji wiedzy – aspekt komunikacyjny i relacyjny ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 4(14)", pages = "3 - 26" }
-
Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika? Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 15 - 402016CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 15 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "15 - 40" }
-
Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 37 - 762015CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 37 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "37 - 76" }
-
Etos nauki a podejście do promocji w nauce Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 67 - 982018CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Etos nauki a podejście do promocji w nauce , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 67 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Etos nauki a podejście do promocji w nauce ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "67 - 98" }
-
Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 123 - 1332015CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "123 - 133" }
-
Działania komunikacyjne naukowców a współpraca z MŚP w regionie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 10 (2) / s. 297 - 3102014CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Działania komunikacyjne naukowców a współpraca z MŚP w regionie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 10 (2), s. 297 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Działania komunikacyjne naukowców a współpraca z MŚP w regionie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 10 (2)", pages = "297 - 310" }