Magdalena Syrkiewicz-Świtała
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 177 - 1852015CZYSTY TEKST
Tomasz Holecki, Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Holecki, Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "177 - 185" }
-
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 207 - 2162015CZYSTY TEKST
Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 207 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "207 - 216" }
-
Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 225 - 2322016CZYSTY TEKST
Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Michał Wróblewski, Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Michał Wróblewski", title = "Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "225 - 232" }
-
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 353 - 3612017CZYSTY TEKST
Marlena Kotlarek, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 353 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Kotlarek, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "353 - 361" }