Katarzyna Lar
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 207 - 2162015CZYSTY TEKST
Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 207 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała", title = "Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "207 - 216" }