-
Wpływ treści telewizyjnego przekazu reklamowego na zachowanie i świadomość społeczeństwa Opublikowano w: Studia Elbląskie 2011 / Tom 12 / s. 347 - 3622011CZYSTY TEKST
Michał Makowski, Wpływ treści telewizyjnego przekazu reklamowego na zachowanie i świadomość społeczeństwa , Studia Elbląskie, 2011 / Tom 12, s. 347 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Makowski", title = "Wpływ treści telewizyjnego przekazu reklamowego na zachowanie i świadomość społeczeństwa ", journal = "Studia Elbląskie", issue = "2011 / Tom 12", pages = "347 - 362" }
-
Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 447 - 4542009CZYSTY TEKST
Michał Makowski, Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 447 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Makowski", title = "Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "447 - 454" }