Agnieszka Barczyk-Sitkowska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Empirical research on the functions of audiovisual advertising from the perspective of recipients - students of the Journalism and Social Communication Faculty at the University of Łódź Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2019 / Tom 12 / Numer 1 (22) / s. 44 - 612019CZYSTY TEKST
Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Mateusz Krzekotowski, Empirical research on the functions of audiovisual advertising from the perspective of recipients - students of the Journalism and Social Communication Faculty at the University of Łódź , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2019 / Tom 12 / Numer 1 (22), s. 44 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Mateusz Krzekotowski", title = "Empirical research on the functions of audiovisual advertising from the perspective of recipients - students of the Journalism and Social Communication Faculty at the University of Łódź ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2019 / Tom 12 / Numer 1 (22)", pages = "44 - 61" }
-
Reklama w konwencji zwiastuna filmowego - perswazja czy manipulacja? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2018 / Tom 48 / s. 263 - 2742018CZYSTY TEKST
Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Reklama w konwencji zwiastuna filmowego - perswazja czy manipulacja?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2018 / Tom 48, s. 263 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Barczyk-Sitkowska", title = "Reklama w konwencji zwiastuna filmowego - perswazja czy manipulacja?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2018 / Tom 48", pages = "263 - 274" }