Maria Piech
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 67 - 812012CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Maria Piech, Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Maria Piech", title = "Łódzki szlak konny jako przykład markowego produktu turystycznego województwa łódzkiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "67 - 81" }
-
Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 413 - 4242012CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Maria Piech, Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 413 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Maria Piech", title = "Produkty turystyki biznesowej w ofercie łódzkich biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "413 - 424" }