Anna J. Parzonko
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Czynniki kształtujące jakość usług doradczych w rolnictwie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 89 / s. 239 - 2492012CZYSTY TEKST
Anna J. Parzonko, Czynniki kształtujące jakość usług doradczych w rolnictwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 89, s. 239 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Anna J. Parzonko", title = "Czynniki kształtujące jakość usług doradczych w rolnictwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 89", pages = "239 - 249" }
-
Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1) / s. 473 - 4832014CZYSTY TEKST
Anna J. Parzonko, Agnieszka Werenowska, Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1), s. 473 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Anna J. Parzonko, Agnieszka Werenowska", title = "Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 8 (1)", pages = "473 - 483" }