Agnieszka Werenowska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Promotion of regional and traditional products Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2019 / Numer 2 / s. 135 - 1492019CZYSTY TEKST
Inga Oleksiuk, Agnieszka Werenowska, Promotion of regional and traditional products, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2019 / Numer 2, s. 135 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Inga Oleksiuk, Agnieszka Werenowska", title = "Promotion of regional and traditional products", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2019 / Numer 2", pages = "135 - 149" }
-
CSR jako element zarządzania wizerunkiem banku Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 4 / s. 435 - 4462015CZYSTY TEKST
Agnieszka Werenowska, CSR jako element zarządzania wizerunkiem banku , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 4, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Werenowska", title = "CSR jako element zarządzania wizerunkiem banku ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 4", pages = "435 - 446" }
-
Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1) / s. 473 - 4832014CZYSTY TEKST
Anna J. Parzonko, Agnieszka Werenowska, Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1), s. 473 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Anna J. Parzonko, Agnieszka Werenowska", title = "Instrumenty promocji regionów - ujęcie marketingowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 8 (1)", pages = "473 - 483" }