Norbert Życzyński
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 131 - 1502019CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Marek Wajda, Norbert Życzyński, Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 131 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Marek Wajda, Norbert Życzyński", title = "Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "131 - 150" }
-
Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2014 / Tom 48 / Numer 1 / s. 183 - 1922014CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2014 / Tom 48 / Numer 1, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński", title = "Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2014 / Tom 48 / Numer 1", pages = "183 - 192" }
-
Profile of public relations practitioners in Poland : Research results Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2019 / Tom 12 / Numer 3 (24) / s. 361 - 3772019CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Profile of public relations practitioners in Poland : Research results , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2019 / Tom 12 / Numer 3 (24), s. 361 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński", title = "Profile of public relations practitioners in Poland : Research results ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2019 / Tom 12 / Numer 3 (24)", pages = "361 - 377" }