Dariusz Tworzydło
20 artykuły w 7 czasopismach
-
Nowe technologie w public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 4(10) / s. 3 - 142013CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Nowe technologie w public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 4(10), s. 3 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Nowe technologie w public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 4(10)", pages = "3 - 14" }
-
Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 3(29) / s. 15 - 342018CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 15 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "15 - 34" }
-
Public relations w polityce : korzyści wynikające z procesu budowania relacji oraz błędy w interpretacji definicji Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2013 / Numer 1 (11) / s. 26 - 392013CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Public relations w polityce : korzyści wynikające z procesu budowania relacji oraz błędy w interpretacji definicji, Polityka i Społeczeństwo, 2013 / Numer 1 (11), s. 26 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Public relations w polityce : korzyści wynikające z procesu budowania relacji oraz błędy w interpretacji definicji", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2013 / Numer 1 (11)", pages = "26 - 39" }
-
Public relations w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 41 - 472010CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Public relations w komunikacji marketingowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 41 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Public relations w komunikacji marketingowej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "41 - 47" }
-
Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 48 - 582015CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Czynniki sukcesu i ograniczenia dla skutecznej komunikacji wewnętrznej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "48 - 58" }
-
Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 53 - 662016CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "53 - 66" }
-
Evaluation of Selected Online Image-Building Activities by Polish Universities Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 2(40) / s. 53 - 702021CZYSTY TEKST
Agnieszka Marzęda, Dariusz Tworzydło, Evaluation of Selected Online Image-Building Activities by Polish Universities , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 2(40), s. 53 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Marzęda, Dariusz Tworzydło", title = "Evaluation of Selected Online Image-Building Activities by Polish Universities ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 2(40)", pages = "53 - 70" }
-
Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20) / s. 79 - 902016CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecie , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecie ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "79 - 90" }
-
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów = The Importance of Analytics Tools in an Efficient Management of an Online Store and the Degree to which the are Employed by E-Store Owners Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 4 / s. 79 - 932017CZYSTY TEKST
Wojciech Szymański, Magdalena Tobiasz, Dariusz Tworzydło, Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów = The Importance of Analytics Tools in an Efficient Management of an Online Store and the Degree to which the are Employed by E-Store Owners, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 4, s. 79 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Szymański, Magdalena Tobiasz, Dariusz Tworzydło", title = "Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów = The Importance of Analytics Tools in an Efficient Management of an Online Store and the Degree to which the are Employed by E-Store Owners", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 4", pages = "79 - 93" }
-
Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 109 - 1302019CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 109 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło", title = "Rola profilaktyki antykryzysowej z perspektywy największych polskich przedsiębiorstw opraz agencji public relations na podstawie badań eksperckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "109 - 130" }
-
Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 113 - 1342020CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 113 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło", title = "Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystane w branży public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "113 - 134" }
-
Features of Effective Crisis Communication Based on Public Relations Profession Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2018 / Numer Specjalny / s. 128 - 1352018CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Marek Zajić, Features of Effective Crisis Communication Based on Public Relations Profession , Social Communication. Online Journal, 2018 / Numer Specjalny, s. 128 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Marek Zajić", title = "Features of Effective Crisis Communication Based on Public Relations Profession ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "128 - 135" }
-
Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 131 - 1502019CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Marek Wajda, Norbert Życzyński, Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 131 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Marek Wajda, Norbert Życzyński", title = "Influencerzy jako wsparcie dla kampanii public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "131 - 150" }
-
Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 149 - 1602012CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 149 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "149 - 160" }
-
Image development in the Internet - opportunities and threats Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 175 - 1822012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Image development in the Internet - opportunities and threats, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Image development in the Internet - opportunities and threats", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "175 - 182" }
-
Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2014 / Tom 48 / Numer 1 / s. 183 - 1922014CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2014 / Tom 48 / Numer 1, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński", title = "Analiza wybranych aspektów planowania wizerunkowych działań strategicznych i operacyjnych w kontekście polskich firm", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2014 / Tom 48 / Numer 1", pages = "183 - 192" }
-
Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 245 - 2562012CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 245 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Communication in times of crisis as an element of building an efficient brand", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "245 - 256" }
-
Wizerunkowe aspekty funkcjonowania instytucji oraz fundacji kościelnych Opublikowano w: Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej 2004 / Tom 11 / s. 277 - 2862004CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Wizerunkowe aspekty funkcjonowania instytucji oraz fundacji kościelnych, Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej, 2004 / Tom 11, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Wizerunkowe aspekty funkcjonowania instytucji oraz fundacji kościelnych", journal = "Resovia Sacra. Studia Teologiczno-Filozoficzne Diecezji Rzeszowskiej", issue = "2004 / Tom 11", pages = "277 - 286" }
-
Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 321 - 3292012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "321 - 329" }
-
Profile of public relations practitioners in Poland : Research results Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2019 / Tom 12 / Numer 3 (24) / s. 361 - 3772019CZYSTY TEKST
Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński, Profile of public relations practitioners in Poland : Research results , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2019 / Tom 12 / Numer 3 (24), s. 361 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Szuba, Dariusz Tworzydło, Norbert Życzyński", title = "Profile of public relations practitioners in Poland : Research results ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2019 / Tom 12 / Numer 3 (24)", pages = "361 - 377" }