Zbigniew Chmielewski
8 artykuły w 6 czasopismach
-
Znaczenie prowadzenia polityki informacyjnej na przykładzie sprawy podpisania przez Polskę umowy Acta Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2013 / Tom 37 / s. 24 - 362013CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca, Znaczenie prowadzenia polityki informacyjnej na przykładzie sprawy podpisania przez Polskę umowy Acta, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2013 / Tom 37, s. 24 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca", title = "Znaczenie prowadzenia polityki informacyjnej na przykładzie sprawy podpisania przez Polskę umowy Acta", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2013 / Tom 37", pages = "24 - 36" }
-
Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej - raport badań Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2013 / Numer 3 (11) / s. 37 - 482013CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca, Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej - raport badań, Polityka i Społeczeństwo, 2013 / Numer 3 (11), s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca", title = "Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej - raport badań", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2013 / Numer 3 (11)", pages = "37 - 48" }
-
Home Hospice - Understanding the Issue, Poles' Attitudes towards It and the State of Discourse in Media : Research Results Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2020 / Numer 1 (21) / s. 42 - 522020CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Krzysztof Szmyd, Home Hospice - Understanding the Issue, Poles' Attitudes towards It and the State of Discourse in Media : Research Results , Social Communication. Online Journal, 2020 / Numer 1 (21), s. 42 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Krzysztof Szmyd", title = "Home Hospice - Understanding the Issue, Poles' Attitudes towards It and the State of Discourse in Media : Research Results ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2020 / Numer 1 (21)", pages = "42 - 52" }
-
Ograniczenia i bariery w komunikowaniu się kapłanów z wiernymi : studium przypadku diecezji rzeszowskiej Opublikowano w: Media, Kultura, Społeczeństwo 2014-2015 / Numer 9-10 / s. 61 - 692014CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca, Ograniczenia i bariery w komunikowaniu się kapłanów z wiernymi : studium przypadku diecezji rzeszowskiej, Media, Kultura, Społeczeństwo, 2014-2015 / Numer 9-10, s. 61 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca", title = "Ograniczenia i bariery w komunikowaniu się kapłanów z wiernymi : studium przypadku diecezji rzeszowskiej", journal = "Media, Kultura, Społeczeństwo", issue = "2014-2015 / Numer 9-10", pages = "61 - 69" }
-
Komunikowanie publiczne i polityczne w samorządzie terytorialnym : skansen czy poligon nowych narzędzi? Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2013 / Numer 1 (11) / s. 65 - 772013CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Komunikowanie publiczne i polityczne w samorządzie terytorialnym : skansen czy poligon nowych narzędzi?, Polityka i Społeczeństwo, 2013 / Numer 1 (11), s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski", title = "Komunikowanie publiczne i polityczne w samorządzie terytorialnym : skansen czy poligon nowych narzędzi?", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2013 / Numer 1 (11)", pages = "65 - 77" }
-
Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej w 2018 r. : wyniki badań Opublikowano w: Łódzkie Studia Teologiczne 2019 / Tom 28 / Numer 1 / s. 85 - 962019CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca, Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej w 2018 r. : wyniki badań , Łódzkie Studia Teologiczne, 2019 / Tom 28 / Numer 1, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Paweł Kuca", title = "Polityka informacyjna parafii diecezji rzeszowskiej w 2018 r. : wyniki badań ", journal = "Łódzkie Studia Teologiczne", issue = "2019 / Tom 28 / Numer 1", pages = "85 - 96" }
-
Image development in the Internet - opportunities and threats Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 175 - 1822012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Image development in the Internet - opportunities and threats, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Image development in the Internet - opportunities and threats", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "175 - 182" }
-
Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 321 - 3292012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "321 - 329" }