Hubert Ochmański
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Image development in the Internet - opportunities and threats Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 175 - 1822012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Image development in the Internet - opportunities and threats, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Image development in the Internet - opportunities and threats", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "175 - 182" }
-
Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 321 - 3292012CZYSTY TEKST
Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło, Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chmielewski, Hubert Ochmański, Dariusz Tworzydło", title = "Budowanie wizerunku w sieci - możliwości i zagrożenia", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "321 - 329" }