Sławomir Gawroński
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Dispute about public relations - between social and marketing communication Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2018 / Numer 1 (17) / s. 6 - 112018CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Roland Jakubowski, Dispute about public relations - between social and marketing communication , Social Communication. Online Journal, 2018 / Numer 1 (17), s. 6 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński, Roland Jakubowski", title = "Dispute about public relations - between social and marketing communication ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2018 / Numer 1 (17)", pages = "6 - 11" }
-
Ocena postrzegania mediów masowych jako źródła informacji w zakresie zdrowego stylu życia Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2017 / Tom 28 / s. 9 - 232017CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Jan Krupa, Andrzej Mantaj, Ocena postrzegania mediów masowych jako źródła informacji w zakresie zdrowego stylu życia, Kultura - Media - Teologia, 2017 / Tom 28, s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński, Jan Krupa, Andrzej Mantaj", title = "Ocena postrzegania mediów masowych jako źródła informacji w zakresie zdrowego stylu życia", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2017 / Tom 28", pages = "9 - 23" }
-
The use of the educational function of media in foreign language teaching Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2018 / Numer 1 (17) / s. 48 - 572018CZYSTY TEKST
Kinga Bajorek, Sławomir Gawroński, The use of the educational function of media in foreign language teaching , Social Communication. Online Journal, 2018 / Numer 1 (17), s. 48 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Bajorek, Sławomir Gawroński", title = "The use of the educational function of media in foreign language teaching ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2018 / Numer 1 (17)", pages = "48 - 57" }