Marek Bolanowski
6 artykuły w 1 czasopismach
- 
        Metody i środki zarządzania infrastrukturą sieciową w złożonym środowisku laboratoryjnym Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 238 - 2432015CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Paweł Krutys, Metody i środki zarządzania infrastrukturą sieciową w złożonym środowisku laboratoryjnym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 238 - 243 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Paweł Krutys", title = "Metody i środki zarządzania infrastrukturą sieciową w złożonym środowisku laboratoryjnym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "238 - 243" } 
- 
        Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 245 - 2512014CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz, Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 245 - 251 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz", title = "Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "245 - 251" } 
- 
        Możliwości zastosowania wirtualizacji zasobów informatycznych w e-learningu Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / s. 297 - 3032016CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz, Przemysław Zapała, Możliwości zastosowania wirtualizacji zasobów informatycznych w e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 297 - 303 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz, Przemysław Zapała", title = "Możliwości zastosowania wirtualizacji zasobów informatycznych w e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "297 - 303" } 
- 
        Interfejs graficzny do badań identyfikacji bramek logicznych z zastosowaniem sztucznych sieci neuronowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 333 - 3382015CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Paweł Krutys, Tadeusz Kwater, Interfejs graficzny do badań identyfikacji bramek logicznych z zastosowaniem sztucznych sieci neuronowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 333 - 338 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Paweł Krutys, Tadeusz Kwater", title = "Interfejs graficzny do badań identyfikacji bramek logicznych z zastosowaniem sztucznych sieci neuronowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "333 - 338" } 
- 
        Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 334 - 3412014CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz, Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 334 - 341 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz", title = "Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "334 - 341" } 
- 
        Możliwości bieżącej modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / s. 345 - 3512016CZYSTY TEKSTMarek Bolanowski, Mateusz Wojtas, Możliwości bieżącej modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 345 - 351 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Bolanowski, Mateusz Wojtas", title = "Możliwości bieżącej modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "345 - 351" }