Maksymilian Czeczotko
2 articles in 2 journals
-
Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach Published in: World Scientific News 2017 / Tom 80 / p. 77 - 872017Plain Text
Maksymilian Czeczotko, Anna Kudlińska-Chylak, Agnieszka Warsewicz, Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach , World Scientific News, 2017 / Tom 80, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "Maksymilian Czeczotko, Anna Kudlińska-Chylak, Agnieszka Warsewicz", title = "Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach ", journal = "World Scientific News", issue = "2017 / Tom 80", pages = "77 - 87" }
-
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl Published in: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / p. 138 - 1512016Plain Text
Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz, Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 138 - 151
BIBTEX@Article{ authors = "Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz", title = "Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "138 - 151" }