Maksymilian Czeczotko
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach Opublikowano w: World Scientific News 2017 / Tom 80 / s. 77 - 872017CZYSTY TEKST
Maksymilian Czeczotko, Anna Kudlińska-Chylak, Agnieszka Warsewicz, Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach , World Scientific News, 2017 / Tom 80, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Czeczotko, Anna Kudlińska-Chylak, Agnieszka Warsewicz", title = "Modern Sales Channel on the Example of Eurocash Group - Organizational and Legal Approach ", journal = "World Scientific News", issue = "2017 / Tom 80", pages = "77 - 87" }
-
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 138 - 1512016CZYSTY TEKST
Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz, Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 138 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz", title = "Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "138 - 151" }