Hanna Górecka-Warsewicz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 138 - 1512016CZYSTY TEKST
Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz, Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 138 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Czeczotko, Hanna Górecka-Warsewicz", title = "Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "138 - 151" }