Agnieszka Tul-Krzyszczuk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Baza noclegowa a turystyczna konkurencyjność regionów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3) / s. 137 - 1462014CZYSTY TEKST
Ewa Świstak, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Baza noclegowa a turystyczna konkurencyjność regionów , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3), s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Świstak, Agnieszka Tul-Krzyszczuk", title = "Baza noclegowa a turystyczna konkurencyjność regionów ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (3)", pages = "137 - 146" }
-
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 337 - 3462016CZYSTY TEKST
Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 337 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "337 - 346" }