Maria Jeznach
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 95 - 1062012CZYSTY TEKST
Kamil Jarosz, Maria Jeznach, Grażyna Trętowska, Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Jarosz, Maria Jeznach, Grażyna Trętowska", title = "Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "95 - 106" }
-
Ujednolicenie systemu prezentacji danych i metodologii ich liczenia Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2002 / Tom 12 / s. 119 - 1352002CZYSTY TEKST
Bożenna Jakóbiak, Maria Jeznach, Ujednolicenie systemu prezentacji danych i metodologii ich liczenia , International Journal of Management and Economics, 2002 / Tom 12, s. 119 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Bożenna Jakóbiak, Maria Jeznach", title = "Ujednolicenie systemu prezentacji danych i metodologii ich liczenia ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2002 / Tom 12", pages = "119 - 135" }
-
Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 143 - 1532016CZYSTY TEKST
Maria Jeznach, Natalia Niewęgłowska, Agnieszka Tul-Kryszczuk, Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 143 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jeznach, Natalia Niewęgłowska, Agnieszka Tul-Kryszczuk", title = "Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "143 - 153" }
-
Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 247 - 2582010CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska, Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "247 - 258" }
-
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 337 - 3462016CZYSTY TEKST
Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 337 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "337 - 346" }