Agnieszka Tul-Kryszczuk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 2 (34) / s. 143 - 1532016CZYSTY TEKST
Maria Jeznach, Natalia Niewęgłowska, Agnieszka Tul-Kryszczuk, Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 2 (34), s. 143 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jeznach, Natalia Niewęgłowska, Agnieszka Tul-Kryszczuk", title = "Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem : case study", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 2 (34)", pages = "143 - 153" }