Marzena Jeżewska-Zychowicz
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 143 - 1522016CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk, Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk", title = "Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "143 - 152" }
-
Innowacyjność konsumentów na rynku żywności Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 177 - 1862016CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczyk, Innowacyjność konsumentów na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczyk", title = "Innowacyjność konsumentów na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "177 - 186" }
-
Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 247 - 2582010CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska, Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "247 - 258" }
-
Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 331 - 3392011CZYSTY TEKST
Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 331 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Babicz-Zielińska, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "331 - 339" }
-
Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 343 - 3532010CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 343 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "343 - 353" }
-
Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 399 - 4072011CZYSTY TEKST
Robert Gajda, Marzena Jeżewska-Zychowicz, Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 399 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Gajda, Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "399 - 407" }