Aleksandra Tłuściak-Deliowska
10 articles in 5 journals
-
Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego Published in: Seminare. Poszukiwania naukowe 2022 / Tom 43 / Numer 1 / p. 67 - 782022Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2022 / Tom 43 / Numer 1, s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Edukacja skupiona na karierze, czyli o roli edukacji formalej i pozaformalnej w przygotowaiu do życia zawodowego ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2022 / Tom 43 / Numer 1", pages = "67 - 78" }
-
Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela Published in: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / p. 81 - 1042018Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "81 - 104" }
-
Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna Published in: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / p. 93 - 1072022Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Klimat klasy szkolnej jako kategoria pedagogiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "93 - 107" }
-
Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego Published in: Seminare. Poszukiwania naukowe 2018 / Tom 39 / Numer 1 / p. 105 - 1172018Plain Text
Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2018 / Tom 39 / Numer 1, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2018 / Tom 39 / Numer 1", pages = "105 - 117" }
-
O zmianie klimatu szkoły : kilka uwag na marginesie pracy B. Preble'a i R. Gordona "Transforming School Climate and Learning. Beyond Bullying and Compliance" Published in: Seminare. Poszukiwania naukowe 2015 / Tom 36 / Numer 2 / p. 115 - 1252015Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, O zmianie klimatu szkoły : kilka uwag na marginesie pracy B. Preble'a i R. Gordona "Transforming School Climate and Learning. Beyond Bullying and Compliance", Seminare. Poszukiwania naukowe, 2015 / Tom 36 / Numer 2, s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "O zmianie klimatu szkoły : kilka uwag na marginesie pracy B. Preble'a i R. Gordona "Transforming School Climate and Learning. Beyond Bullying and Compliance"", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2015 / Tom 36 / Numer 2", pages = "115 - 125" }
-
"Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] Published in: Studia Krytyczne / Critical Studies 2018 / Numer 6 / p. 123 - 1272018Plain Text
Anna Odrowąż-Coates, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, "Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] , Studia Krytyczne / Critical Studies, 2018 / Numer 6, s. 123 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Odrowąż-Coates, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = ""Fatamorgana saudyjskiej przestrzeni społeczno-kulturowej kobiet : płynne horyzonty socjalizacji, edukacji i emancypacji", Anna Odrowąż-Coates, Kraków 2015 : [recenzja] ", journal = "Studia Krytyczne / Critical Studies", issue = "2018 / Numer 6", pages = "123 - 127" }
-
O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 3 (67) / p. 147 - 1592014Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "147 - 159" }
-
Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole? Published in: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14) / p. 169 - 1932016Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole?, Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 1 (14), s. 169 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Moralność i bullying : edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 1 (14)", pages = "169 - 193" }
-
Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród uczniów Published in: Nauczyciel i Szkoła 2016 / Tom 2 (60) / p. 241 - 2562016Plain Text
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród uczniów, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 241 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród uczniów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "241 - 256" }
-
"Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja] Published in: Nauczyciel i Szkoła 2016 / Tom 2 (60) / p. 287 - 2892016Plain Text
Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, "Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 287 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = ""Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "287 - 289" }