Urszula Dernowska
11 artykuły w 7 czasopismach
-
Global Education at School – from Cultural to Global Competence: Teacher’s Role and Tasks Opublikowano w: Studies in Global Ethics and Global Education 2014 / Tom 2 / s. 28 - 422014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Global Education at School – from Cultural to Global Competence: Teacher’s Role and Tasks, Studies in Global Ethics and Global Education, 2014 / Tom 2, s. 28 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Global Education at School – from Cultural to Global Competence: Teacher’s Role and Tasks", journal = "Studies in Global Ethics and Global Education", issue = "2014 / Tom 2", pages = "28 - 42" }
-
Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia się Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2016 / Tom 2 (60) / s. 75 - 942016CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia się, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 75 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia się", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "75 - 94" }
-
Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2018 / Tom 39 / Numer 1 / s. 105 - 1172018CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2018 / Tom 39 / Numer 1, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Model kultury szkoły La Tefy Schoen i Charlesa Teddliego : holistyczne i analityczne podejście do badania środowiska szkolnego ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2018 / Tom 39 / Numer 1", pages = "105 - 117" }
-
Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dziecko Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2014 / Tom 2 (56) / s. 107 - 1252014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dziecko, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 107 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Niezależne uczenie się jako element modelu kształcenia usamodzielniającego dziecko", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "107 - 125" }
-
Mission Statements as a Basis for Reflection on the Priorities of General Secondary School Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2020 / Tom 41 / Numer 4 / s. 113 - 1282020CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Mission Statements as a Basis for Reflection on the Priorities of General Secondary School , Seminare. Poszukiwania naukowe, 2020 / Tom 41 / Numer 4, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Mission Statements as a Basis for Reflection on the Priorities of General Secondary School ", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2020 / Tom 41 / Numer 4", pages = "113 - 128" }
-
Teoria sieci społecznej w badaniach edukacyjnych - perspektywa teoretyczno-metodologiczna Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2014 / Tom 8 / s. 119 - 1302014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Teoria sieci społecznej w badaniach edukacyjnych - perspektywa teoretyczno-metodologiczna , Kultura i Wychowanie, 2014 / Tom 8, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Teoria sieci społecznej w badaniach edukacyjnych - perspektywa teoretyczno-metodologiczna ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2014 / Tom 8", pages = "119 - 130" }
-
Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 3(26) / s. 121 - 1332014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 121 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Konstruowanie kultury osiągnięć w szkole", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "121 - 133" }
-
"Wasting minds", Ronald A. Wolk, Alexandria 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 1 / s. 197 - 2012013CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Ronald A. Wolk, "Wasting minds", Ronald A. Wolk, Alexandria 2011 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 1, s. 197 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Ronald A. Wolk", title = ""Wasting minds", Ronald A. Wolk, Alexandria 2011 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 1", pages = "197 - 201" }
-
"How to create a culture of achievement in your school and classroom", Douglas Fisher, Nancy Frey, Ian Pumpian, Alexandria 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 1 / s. 262 - 2662014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Douglas Fisher, Nancy Frey, Ian Pumpian, "How to create a culture of achievement in your school and classroom", Douglas Fisher, Nancy Frey, Ian Pumpian, Alexandria 2012 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 1, s. 262 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Douglas Fisher, Nancy Frey, Ian Pumpian", title = ""How to create a culture of achievement in your school and classroom", Douglas Fisher, Nancy Frey, Ian Pumpian, Alexandria 2012 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 1", pages = "262 - 266" }
-
Inni jako czynnik rozwoju ludzkich potencjalności - interakcje nauczycieli a rozwój wiedzy i profesjonalnych umiejętności Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 1 / s. 285 - 3042014CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Inni jako czynnik rozwoju ludzkich potencjalności - interakcje nauczycieli a rozwój wiedzy i profesjonalnych umiejętności, Chowanna, 2014 / Tom 1, s. 285 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Inni jako czynnik rozwoju ludzkich potencjalności - interakcje nauczycieli a rozwój wiedzy i profesjonalnych umiejętności", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 1", pages = "285 - 304" }
-
"Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2016 / Tom 2 (60) / s. 287 - 2892016CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, "Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 287 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = ""Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "287 - 289" }