-
Marka w kształtowaniu lojalności młodych konsumentów na rynku odzieży Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / s. 47 - 602006CZYSTY TEKST
Monika Andrychowicz, Marka w kształtowaniu lojalności młodych konsumentów na rynku odzieży, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 47 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Andrychowicz", title = "Marka w kształtowaniu lojalności młodych konsumentów na rynku odzieży", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "47 - 60" }
-
Znaczenie marki w decyzjach nabywczych młodych konsumentów - wyniki badań empirycznych Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / s. 85 - 972006CZYSTY TEKST
Monika Andrychowicz, Znaczenie marki w decyzjach nabywczych młodych konsumentów - wyniki badań empirycznych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 85 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Andrychowicz", title = "Znaczenie marki w decyzjach nabywczych młodych konsumentów - wyniki badań empirycznych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "85 - 97" }