-
Internet w handlu żywnością Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 599 - 6092010CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Internet w handlu żywnością, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 599 - 609
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska", title = "Internet w handlu żywnością", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "599 - 609" }
-
Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 471 - 4822011CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak, Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 471 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak", title = "Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "471 - 482" }
-
Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 115 - 1232016CZYSTY TEKST
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska, Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska", title = "Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "115 - 123" }
-
Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 31 - 412017CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "31 - 41" }
-
Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 155 - 1672011CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako, Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako", title = "Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "155 - 167" }