TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 11 - 192008CZYSTY TEKST
Jan Adamczyk, Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Adamczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "11 - 19" }
-
Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 11 - 212011CZYSTY TEKST
Jan Adamczyk, Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Adamczyk", title = "Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "11 - 21" }