Barbara Myrdzik
7 artykuły w 5 czasopismach
-
Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2011 / Tom 3 / Numer 94 / s. 67 - 802011CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Barbara Myrdzik, Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska, Barbara Myrdzik", title = "Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "67 - 80" }
-
Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika : refleksje dydaktyczne Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2012 / Numer 2(10) / s. 97 - 1082012CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika : refleksje dydaktyczne, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika : refleksje dydaktyczne", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "97 - 108" }
-
Kształcenie nauczycieli do nowych zadań : przygotowanie uczniów do życia w społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2010 / Tom 2 / Numer 79 / s. 113 - 1222010CZYSTY TEKST
Małgorzata Latoch-Zielińska, Barbara Myrdzik, Kształcenie nauczycieli do nowych zadań : przygotowanie uczniów do życia w społeczeństwie informacyjnym, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2010 / Tom 2 / Numer 79, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Latoch-Zielińska, Barbara Myrdzik", title = "Kształcenie nauczycieli do nowych zadań : przygotowanie uczniów do życia w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2010 / Tom 2 / Numer 79", pages = "113 - 122" }
-
O potrzebie wolności : refleksje o edukacji polonistycznej z perspektywy aksjologicznej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae 1994/1995 / Tom 12/13 / s. 131 - 1441994CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, O potrzebie wolności : refleksje o edukacji polonistycznej z perspektywy aksjologicznej, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae, 1994/1995 / Tom 12/13, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "O potrzebie wolności : refleksje o edukacji polonistycznej z perspektywy aksjologicznej", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae", issue = "1994/1995 / Tom 12/13", pages = "131 - 144" }
-
Głos nie tylko w sprawie podstawy programowej Opublikowano w: Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej 2010 / Tom 101 / Numer 3 / s. 244 - 2482010CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, Głos nie tylko w sprawie podstawy programowej, Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 2010 / Tom 101 / Numer 3, s. 244 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "Głos nie tylko w sprawie podstawy programowej", journal = "Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej", issue = "2010 / Tom 101 / Numer 3", pages = "244 - 248" }
-
O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2019 / Tom 4 / s. 263 - 2752019CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 263 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "263 - 275" }
-
Dzieci "toksycznych rodziców" : próba interpretacji "Niepocieszonego" Kazuo Ishiguro Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2021 / Tom 6 / s. 281 - 3012021CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, Dzieci "toksycznych rodziców" : próba interpretacji "Niepocieszonego" Kazuo Ishiguro , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2021 / Tom 6, s. 281 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "Dzieci "toksycznych rodziców" : próba interpretacji "Niepocieszonego" Kazuo Ishiguro ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2021 / Tom 6", pages = "281 - 301" }