Iwona Morawska
7 artykuły w 5 czasopismach
-
Literatura jako "głos Innego" w przestrzeni edukacyjnej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2018 / Tom 3 / s. 17 - 362018CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Literatura jako "głos Innego" w przestrzeni edukacyjnej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2018 / Tom 3, s. 17 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "Literatura jako "głos Innego" w przestrzeni edukacyjnej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2018 / Tom 3", pages = "17 - 36" }
-
Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 23 - 342012CZYSTY TEKST
Jarosław Krajka, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska, Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Krajka, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska", title = "Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "23 - 34" }
-
Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności” Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2014 / Tom 5 / Numer 161 / s. 39 - 502014CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności”, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2014 / Tom 5 / Numer 161, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "Sens nawiązywania do dziedzictwa Komisji Edukacji Narodowej w świecie „płynnej nowoczesności”", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 161", pages = "39 - 50" }
-
Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae 2011 / Tom 3 / Numer 94 / s. 67 - 802011CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Barbara Myrdzik, Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae, 2011 / Tom 3 / Numer 94, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska, Barbara Myrdzik", title = "Kształcenie międzykulturowe w gimnazjum : na przykładzie tolerancji", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae", issue = "2011 / Tom 3 / Numer 94", pages = "67 - 80" }
-
Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnych Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2021 / Numer 2(28) / s. 177 - 1912021CZYSTY TEKST
Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska, Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnych , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 177 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska", title = "Język polski ponad granicami" w czasie pandemii : opis wybranych strategii komunikacyjno-edukacyjnych ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "177 - 191" }
-
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2019 / Tom 4 / s. 195 - 2112019CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 195 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "195 - 211" }
-
The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and More Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2020 / Tom 56 / s. 333 - 3572020CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and More , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 333 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and More ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "333 - 357" }