Jadwiga Synowiec
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 1 / s. 99 - 1122016CZYSTY TEKST
Jadwiga Synowiec, Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 1, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Synowiec", title = "Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 1", pages = "99 - 112" }
-
Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 1 / s. 139 - 1502018CZYSTY TEKST
Dorota Olszewska, Jadwiga Synowiec, Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 1, s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Olszewska, Jadwiga Synowiec", title = "Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 1", pages = "139 - 150" }
-
Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 3 / s. 347 - 3582016CZYSTY TEKST
Jadwiga Synowiec, Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 3, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Synowiec", title = "Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 3", pages = "347 - 358" }
-
Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 3 / s. 347 - 3582016CZYSTY TEKST
Jadwiga Synowiec, Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 3, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Synowiec", title = "Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie = Subsystems of Personnel Marketing in Companies ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 3", pages = "347 - 358" }