Dorota Olszewska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Personel w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1) / s. 13 - 202013CZYSTY TEKST
Beata Bajurna, Anna Frankowska, Dorota Olszewska, Personel w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1), s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bajurna, Anna Frankowska, Dorota Olszewska", title = "Personel w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (1)", pages = "13 - 20" }
-
Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 1 / s. 139 - 1502018CZYSTY TEKST
Dorota Olszewska, Jadwiga Synowiec, Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 1, s. 139 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Olszewska, Jadwiga Synowiec", title = "Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych = Innovative Potential in Insurance - The Individual and Institutional Customers Evaluation ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 1", pages = "139 - 150" }