Katarzyna Piskrzyńska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2016 / Numer 4 (18) / s. 9 - 162016CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska, Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2016 / Numer 4 (18), s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska", title = "Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2016 / Numer 4 (18)", pages = "9 - 16" }
-
Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 4 / s. 309 - 3282016CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska, Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 4, s. 309 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska", title = "Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 4", pages = "309 - 328" }