Paulina Gajewska
12 artykuły w 4 czasopismach
-
Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2016 / Numer 4 (18) / s. 9 - 162016CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska, Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2016 / Numer 4 (18), s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska", title = "Efektywność szkoleń pracowniczych na przykładzie przedsiębiorstwa branży motoryzacyjnej", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2016 / Numer 4 (18)", pages = "9 - 16" }
-
Reflecting the Market Needs with Regard to Gastronomical Services Using the QFD Method = Odzwierciedlenie potrzeb rynku w odniesieniu do usługi gastronomicznej przy użyciu metody QFD Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 3 / s. 35 - 602019CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Maan Thabit, Reflecting the Market Needs with Regard to Gastronomical Services Using the QFD Method = Odzwierciedlenie potrzeb rynku w odniesieniu do usługi gastronomicznej przy użyciu metody QFD, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 3, s. 35 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Maan Thabit", title = "Reflecting the Market Needs with Regard to Gastronomical Services Using the QFD Method = Odzwierciedlenie potrzeb rynku w odniesieniu do usługi gastronomicznej przy użyciu metody QFD", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 3", pages = "35 - 60" }
-
Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 2 / s. 81 - 1042011CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 2, s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 2", pages = "81 - 104" }
-
CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 1 / s. 101 - 1192015CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 1, s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska", title = "CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 1", pages = "101 - 119" }
-
Budowanie zaufania w handlu elektronicznym Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 1 / s. 108 - 1202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Budowanie zaufania w handlu elektronicznym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 1, s. 108 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Budowanie zaufania w handlu elektronicznym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 1", pages = "108 - 120" }
-
Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 114 - 1332012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 114 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "114 - 133" }
-
Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 183 - 2072013CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 183 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy – model Kano", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "183 - 207" }
-
Wykorzystanie metody servqual w ocenie jakości usług rehabilitacyjnych = The Use of the Servqual Method in the Assessment of the Quality of Rehabilitation Services Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 2 / s. 193 - 2072019CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Wykorzystanie metody servqual w ocenie jakości usług rehabilitacyjnych = The Use of the Servqual Method in the Assessment of the Quality of Rehabilitation Services , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 2, s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska", title = "Wykorzystanie metody servqual w ocenie jakości usług rehabilitacyjnych = The Use of the Servqual Method in the Assessment of the Quality of Rehabilitation Services ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 2", pages = "193 - 207" }
-
Jakość jako determinanta w procesie zakupu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 235 - 2482013CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Maciej Kajstura, Gabriel Lebioda, Jakość jako determinanta w procesie zakupu, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 235 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Maciej Kajstura, Gabriel Lebioda", title = "Jakość jako determinanta w procesie zakupu", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "235 - 248" }
-
Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 4 / s. 309 - 3282016CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska, Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 4, s. 309 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Katarzyna Piskrzyńska", title = "Wpływ «visual merchandisingu» na decyzje zakupowe klientów = Influence of the Visual Merchandising on Purchase Decisions of Customers ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 4", pages = "309 - 328" }
-
Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 311 - 3202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Badanie atrakcyjności destynacji z wykorzystaniem analizy SWOT", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "311 - 320" }
-
Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 409 - 4202012CZYSTY TEKST
Paulina Gajewska, Irena Szewczyk, Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 409 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Gajewska, Irena Szewczyk", title = "Wskaźnik NPS w ocenie lojalno- ści i satysfakcji konsumenckiej usług wybranych punktów gastronomicznych na terenie Żywca", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "409 - 420" }